mirel08 schreef:Mag hem nu een paar daagjes niet rijden vanwege de behandeling. Maar ben vorige week zeker 10x op en afgestegen met snoepjes en het ging echt super. Hij verzette geen stap en draaide gelijk zijn hoofd om voor zijn beloning haha. Wel jammer dat ik de eerste x toen ik het probeerde er keihard afgestuiterd ben maar hij was er zelf zo van geschrokken dat hij toen ik er weer opstapte gewoon stil bleef staan. Voel me achteraf wel een beetje schuldig hoor dat ik erop geklommen was aangezien hij toch die blokkades had. Maar de osteopaate vertelde me ook dat hij toch ook een trauma heeft en dat dat ook een reden van zijn reactie was. Maar goed, vanaf zaterdag mag ik weer voorzichtig met hem beginnen en gaan we zeker weer met de snoepjes aan de slag aangezien dit zo goed ging. @ tinkergirl hij heet niet Bonito, maar hij komt bij een handelaar vandaan dus kan best zijn dat zijn naam ondertussen veranderd is. Op papier heet hij Marinus.
Goed nieuws allemaal! Lekker blijven oefenen en als het snel beter gaat dan niet meer te lang hangen aan 1 kant maar bij het opstijgen zorgen dat je in een zwierige zwaai in 1 sec op je paard zit zonder te lang te hangen aan 1 kant of te stuntelen
Nogmaals hartstikke fijn nieuws!
Snoepjes krijgt ze alleen na het werken en dat weet ze, ze staat dan los maar netjes stil..ik pak wat lekker en dat smikkelt ze lekker op. Verder niks tussendoor. Maar dat komt allemaal vanzelf..er is een vooruitgang super!