, maarja als het werkt, dan werkt het, denk alleen niet dat ik het in het bos ga uitproberen.... Tenzij ze ergens van geschrokken is natuurlijk. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maarja als het werkt, dan werkt het, denk alleen niet dat ik het in het bos ga uitproberen.... Tenzij ze ergens van geschrokken is natuurlijk. heei schreef:Het probleem is bij mij meestal dat ik de eerste 30 seconden even niet
kan bedenken wat ik moet doen, daarna wordt ik dan wat rustiger en lukt
het meestal wel.
, stel er komt een vrachtauto aan en je weet niet wat je moet doen en je gooit de teugels los....... dan kan het einde snel in zicht zijn
xmarliez schreef:heei schreef:Het probleem is bij mij meestal dat ik de eerste 30 seconden even niet
kan bedenken wat ik moet doen, daarna wordt ik dan wat rustiger en lukt
het meestal wel.
en die 30 sec kunnen mischien wel de laatste 30 sec van je leven zijn, stel er komt een vrachtauto aan en je weet niet wat je moet doen en je gooit de teugels los....... dan kan het einde snel in zicht zijn
Jasterina schreef:hem eerst een half rondje laten gaan en daarna praten en met 2 handen over de hals aaien , mensen seggen dat wel eens tegen
mij dat het er zo debiel uitziet, een paard wat er keihard vandoor schiet en een meisje wat hem druk loopt te aaien en in de manen te woelen, maar hier word die echt rustig van ,
en hier bewijst dat die erg veel vertrouwen in mij heeft..
Maar heb haar vaak binnen enkele meters/seconden terug dus volgens mij doe ik wel iets goed
tante_trien schreef:Ik hou altijd standaard mijn praatje :"Stil maar, het is al goed sssssssssssssst hooooooooo maarrr, jaa schatje het is goed".
Nicole288 schreef:Madeira: Stelling en dan begrenzen met je buitenteugel. En zelf het initiatief houden, dus wel blijven rijden. Ben je in de bak, dan zoveel afwisselende dingen vragen dat de aandacht wel bij jou moet blijven.
maar dan moet je wel zeker zijn dat hij niet door loopt. (dus als hij echt op hol is, moet je het denk ik niet proberen)