Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_S_ schreef:ja want deze week had ik dus dat ik tijdens het bokken mijn beugels kwijt was en toen had ik zo iets oei ik moet er meer op letten dat ik goed mijn benen strek en toen had ik inderdaad ook door dat ik mijn boven benen klemde dus daar ga ik ook op letten dat als hij waar aan protesteren is dat ik goed mijn benen lang maak, mijn boven benen niet opspan en achterover ga zitten
_S_ schreef:Maar dat achterover zitten vind ik best moeilijk want hij doet het zo onverwacht dat je wat gekatapulteerd word en dan is het moeilijk om nog achter over te zitten. Het opletten op de beugels heb ik diezelfde les nog gedaan toen hij weer bokte bleef ik wel als in de beugels zitten
_S_ schreef:ja dat heb ik als mijn beugels te kort zijn dan duw ik mezelf uit het zadel. Vooral tijdens het bokken en bij draven kom ik bij het lichtrijden te hoog uit het zadel als ze te kort zijn. Maar ik weet mijn juiste maat nu door verschillende lengtes uit te proberen. Maar het is gewoon wat het lef dat ik bij elkaar moet rapen en goed achterover blijven zitten en benen strekken en niet klemmen en uit reflex pak ik altijd de manen vast