Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb ook last gehad van kikkerbenen en pipovoetjes en toen ik eenmaal doorhad dat het de bedoeling is om je knieën voor je tegen het zadel te leggen en niet om het paard heen, waardoor je ook nog eens scheef gaat zitten omdat je maar met 1 knie tegelijk zo kunt zitten
en je benen gewoon lekker lang te maken (niet met overdreven lange stijgbeugels, maar gewoon lekker ontspannen) ging het ineens een stuk beter. Het duurt even voordat je het doorhebt, en langere spieren kweken is ook niet pijnloos maar wel heel goed voor je houding.
.
.
.
__Astrid schreef:Ik heb altijd jodpuhrs met chaps gehad.
Kost niet zooooo veel meer als je de goekopere versie neemt en zit vééél beter dan rubber laarzen!
Bij rubber laarzen kàn je gewoon je hak niet uitdrukken of je moet serieus wat kracht zetten en dan krijg je zo van die ribbeltjes...
Ik kan echt niet met rubber laarzen rijden

.

!
.
.
, zitten ze goed met rijden?
Esther_x schreef:nou, okee dan, zitten ze goed met rijden?
anders kan ik ze altijd alsnog kopen, maar ik zie wel
.
!
En ik ga nu ook goed op mijn voeten letten
! __Astrid schreef:Ik heb altijd jodpuhrs met chaps gehad.
Kost niet zooooo veel meer als je de goekopere versie neemt en zit vééél beter dan rubber laarzen!
Bij rubber laarzen kàn je gewoon je hak niet uitdrukken of je moet serieus wat kracht zetten en dan krijg je zo van die ribbeltjes...
Ik kan echt niet met rubber laarzen rijden