helaas voor jullie niemand in de buurt die een fototoestel vast kon houden
dikke pech zeg
wat is het heerlijk weer zo! zonnetje, rust -geen wind, zalig rijden, ben zo blij dat mn baan er zo los bij ligt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
helaas voor jullie niemand in de buurt die een fototoestel vast kon houden
dikke pech zeg
maken

En ik ga een hoepel kopen, hoelahoepen schijnt ook een goede oefening te zijn voor de ruiter, kijken of je zowel linksom als rechtsom kan hoepen bijvoorbeeld.

In het begin ging het nog wat stroef, maar halverwege de les viel het kwartje ergens. We mochten lichtrijden of doorzitten en eerst koos ik voor lichtrijden, maar al gaande kreeg ik het gevoel dat het heel rommelig ging. Toen toch maar door gaan zitten (na al die jaren was het toch weer even wennen om aan een stuk door te blijven zitten
). En toen opeens, ging het een stuk beter! Mijn benen had ik beter aan en de zachte billen waren er en mijn handen waren ook rustig en ontspannen. En voilà daar ging het paard mooi in de ronding/kromming. Hij liep toen ook gelijk een heel stuk soepeler.
). Ik heb lang niet aan alles gedacht (ontspannen kaak, navel enz.), de volgende keer wil ik dat wel weer meenemen. Op naar de volgende les!
zo fijn!! kids waren met papa op de sloot naast de ponywei aan het schaatsen en daarna met zn allen aan de gister zelfgemaakte snert, van dit winterweer hou ik!
zou ik zelf kunnen doen als mn baan bevroren zou zijn, maar ja dat issie niet dus : geen tijd