Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tatt_x schreef:Ja idd, veel te groot voor mij dus, haha! Ik hou meer van pony's, maar ik ben zelf dan ook maar net 1m60
Ookal heb je natuurlijk liever een brave reus dan een ontembare dwerg!
Ja ik heb zelf ook een jonge pony, een 3 jarige New-Forest hengst, de foto vind je op de vorige pagina terug als het goed isEnkele posts hierboven staat mijn update van de laatste dagen!
Knap paard Prisca! Leuk om iemand tegen te komen hier die ook een jonge hengst heeftMijn pony kwam in het begin ook vaak naar me toegelopen met longeren. Gelukkig blijft hij wel dan gewoon dom naar me staan kijken en heeft hij nog nooit getrapt!
Citaat:^ Lalunamyo: Die 1,5 jarige Rhodium is een knapperd zeg! Meestal zijn ze rond die leeftijd echt lelijk en uit verhouding, maar wat is ie mooi gebouwd!
kitzbi schreef:sjar schreef:Wat vinden julliedeideale leeftijdom een paard te beleren. Mijn pony word 4 in mei en heb er nog maar een stuk of 10 keer op gereden.. Nu komt dit ook omdat ik nog geen goed passend zadel heb, voor het eind van de maand heb ik dit wel als het goed is. Ik merk wel dat mijn pony zich soms een beetje verveeld voornamelijk op stal hij eet namelijk al zijn stro op en staat een beetje te draaien. Gelukkig staan ze nu op de wei. Vervelen jullie paarden zich ook weleens?
Weet je wat hij leuk vind een bal of pion... Daar vloog hij hier altijd mee door de wei heen...groetjes petra