superwoman schreef:Hoe wou je het dan gaan proberen?
Ik wist niet eens dat er hulpen voor waren, vandaar dat ik ook niet weet wat de hulpen zijn. Misschien kan jij me daarbij helpen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RiannaB schreef:_xrose: Zoals superwoman aangaf, kun je veel in dit topic vinden. Ik wilde zelfs met je meedenken en zelf even terugkijken op welke pagina's vooral veel info staat over de wisselwerking rondom het nageven. Ik zag echter dat je op pagina 91 al een vraag had gesteld, met precies hetzelfde filmpje (nu weet ik ook waarom deze mij al zo bekend voorkwam). Dus ik ben eigenlijk benieuwd of je überhaupt al iets hebt gedaan met de tips die zijn gegeven adhv dat filmpje.
Paardjes45 schreef:Hebben jullie tips tegen pianohandjes, ik heb ze heel erg maar ik heb geen idee wat ik er tegen kan doen.
Birgit__ schreef:Ik ben al heel blij dat je de tijd neemt om mij (en anderen) te helpen Superwoman![]()
Ik heb toevallig net een vriendin gevraagd of ik dressuurzadel mag lenen, wintec dus de boom is aan te passen. Kijken of dat verschil kan maken.
Vandaag maar gewoon rijden, en proberen super aan mijn been te zetten, niet te veel in die werkhouding zitten, maar gewoon achterover en ontspannen door m'n lijf
Ilse_123 schreef:Moet ik hem met corrigeren iets meer ruimte geven zodat hij mijn hand weer opzoekt, of juist even een kleine ophouding maken en dan weer lucht geven?