Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Hm, Elske was ook onrustig met haar hoofd in stap. Ik heb nu een nieuw hoofdstel (combinatiehoofdstel ipv alleen riempje over bit heen) en bit (oude bit was roestig), opeens loopt ze aan de teugel in stap en is ze een stuk rustiger geworden.
Het voelt alleen nog aan alsof ik 2 kilo paard in iedere hand heb, wordt dat nog minder?
superwoman schreef:RiannaB schreef:Superwoman, ik heb echt respect voor jouw geduld in dit topic! Steeds weer dezelfde soort vragen (ook van mensen die geen moeite nemen om eerst zelf eens wat te lezen) waar je telkens de tijd voor neemt om uit te leggen.
Haha, dank je. Ik ben een beetje gek denk ik
RiannaB schreef:superwoman schreef:
Haha, dank je. Ik ben een beetje gek denk ik
Haha, gelukkig dat er tenminste iemand zo gek is, want je houdt wel het topic draaiende en zet mensen aan het denken!
Ook ik heb door Bokt geleerd dat kneden/'spelen' door kneepjes te geven e.d. niet de manier is om een paard 'aan de teugel' te rijden, maar helaas zijn er nog verbazingwekkend veel mensen die van het tegendeel overtuigd zijn. Waardoor ik soms zelf ook weer ga twijfelen en het moeilijk in te schatten vind in hoeverre iets nu de juiste manier is of niet.
superwoman schreef:Xrose elk paard zou aan de teugel moeten kunnen lopen, tenzij ze lichamelijke problemen hebben.
Ik heb het filmpie nog niet bekeken, maar wat zijn je hulpen om een paard aan de teugel te vragen?