Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
svdijk86 schreef:Ik heb het op stal gehad over zitles.. heb van 5 mensen te horen gekregen "Waarom? Je hebt 7ens dus zit goed toch??"
knollentuin schreef:nee precies ,hier ooit eens iemand op stal gehad die leste ook bij een fantastische instr[haar woorden], maar als ik zat te luisteren tijdens de les was alles naar het paard toe gericht, hij wil niet dat, hij doet niet zo ,alles deed hij verkeerd...en over degene die erop zat geen verkeerd woord ,goed zo hier en goed zo daaromgekeerde wereld...
ankem schreef:En dan te beginnen met alle topics op rt-p. Mijn paard wil geen linkergalop, mijn paard is zo loperig, mijn paard wil geen goede volte. De oplossingen zijn altijd in de richting van de paarden, maar nooit eens van goh ruiter, wat doe jij misschien verkeerd, waardoor je paard het niet (goed) doet.
Yamcha schreef:ankem schreef:En dan te beginnen met alle topics op rt-p. Mijn paard wil geen linkergalop, mijn paard is zo loperig, mijn paard wil geen goede volte. De oplossingen zijn altijd in de richting van de paarden, maar nooit eens van goh ruiter, wat doe jij misschien verkeerd, waardoor je paard het niet (goed) doet.
Ja klopt, en dan wordt er de wereld aan mensen bijgehaald en paard heeft niks....... goh, ligt het niet gewoon aan de ruiter? 9 van de 10 keer volgens mij.....maar dat mag je niet zeggen.....