Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spirit schreef:Zadel hebben we nu één keer geprobeerd en dat vindt hij nog heel erg vreemd. Lijkt wel een rodeopaard.
sjar schreef:Wat vinden julliedeideale leeftijdom een paard te beleren. Mijn pony word 4 in mei en heb er nog maar een stuk of 10 keer op gereden.. Nu komt dit ook omdat ik nog geen goed passend zadel heb, voor het eind van de maand heb ik dit wel als het goed is. Ik merk wel dat mijn pony zich soms een beetje verveeld voornamelijk op stal hij eet namelijk al zijn stro op en staat een beetje te draaien. Gelukkig staan ze nu op de wei. Vervelen jullie paarden zich ook weleens?
LePapillon schreef:Hoe hebben jullie dat gedaan met het eerste zadeltje?
Ik zal straks een (tweedehands) zadel moeten aanschaffen, maar hoe kan je passen als ze nog weinig ervaring met zadel hebben?
En dan kan je er zelf niet op zitten om te voelen, hoe hebben jullie dat gedaan?
montyjansen schreef:wat zijn jullie hier aan het doen ??wij maar denken een bokriempje aan het zadel kan je je zelf mooi vast houden, we hadden ook nog een cowgirl momentje;( helaas liet het materiaal ons in de steek - bokriempje(de ringen aan het zadel er uit) van een nagenoeg nieuw zadel!tja en dan ben je uit balans....
gevalletje jammer maar helaas.
Peetstap schreef:montyjansen schreef:wat zijn jullie hier aan het doen ??wij maar denken een bokriempje aan het zadel kan je je zelf mooi vast houden, we hadden ook nog een cowgirl momentje;( helaas liet het materiaal ons in de steek - bokriempje(de ringen aan het zadel er uit) van een nagenoeg nieuw zadel!tja en dan ben je uit balans....
gevalletje jammer maar helaas.