Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en de voltes waren rond
)

terwijl ze bij mij nog wel eens tegen pruttelt. En zij leest ook voor en helpt met suuske uitstappen aan de hand terwijl ik alle rotzooi inruim. Dat is wel fijn want meestal was ik alleen. Dat is STRESSSSSSSS want dan moest ik ook nog een lezer zoeken.Blijheid schreef:Ik heb de T6, en dan dus niet de cob maar het gewone VZH model
edit: Het kunststof bevalt me wel erg goed. Even een doekje er over en het is schoon. Het slijt niet snel en de zitting voelt echt als leer, anders dan bij de T4 met die ruwe bovenkant, daar plak je zo aan vast
Mensen staan soms heel geschokt te kijken als ik met een emmertje water en een doekje m'n zadel sta schoon te maken, denken allemaal dat het leer is

Jonas liep er in ieder geval prima mee en ik zit er veel fijner op dan op de Kentaur.
Kleine draak!
Zal mijn bijrijder eens vragen of zij daar toevallig een keer langs gegaan is. Het is niet echt een route om met paarden te nemen, maar goed, kan natuurlijk best. 

Hij voelt zich duidelijk lekker en goed in zijn vachtje. Hij is nog best lenig met dat beentje hoog in de lucht met bokje.