toute Raphi

*ivm niet mogen spammen*
*wijst naar onderschrift, bovenste link: Vegs in the pictuere
|
V
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Yamcha schreef:Meisje toch......... sterkte wat vreselijk naar, zo'n zorgen.......
wat is het hier koud.
dus daar was ik heel blij mee.
Ze was uitermate braaf en ontspannen. Kon zelfs stoeien met het doorzitten. Meestal gaat ze dan denderen maar nu accepteerde ze het dat ik aan mijn houding ging werken en ging verzitten enzo zonder protest van haar. Ze liet me keurig voelen wanneer ik iets scheef zat of teveel spanning had. Echt heel fijn.

en wat een zadel kan doen met je zit en beenligging ....
) en ze moest wel erg wennen aan het anders rijden. Zij is ook gewend om van achter naar voren te rijden, van voren druk te houden tot hij nageeft en dan loslaten. Maar ja, dan kun je een uur druk houden en vechten en dan geeft hij nog niet na.
En zolang er vorderingen zijn is het het harde werken waard. toch?
Ipv dat ik een krukje naar haar moet slepen. Vertrouwen is er dus en ze draaft zelfs met mij al stuiterend op de rug hahahaha

Wat je ook kan doen is maar kleine stukjes doorzitten, en weer gaan lichtrijden voor je gaat stuiteren en Suus aanspant, want op een strakke rug kun je niet zitten.