Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yamcha schreef:Rob van Kempen?
Nederlands Kampioen...... met wat? Op welk niveau? Welke discipline?
En je hebt nog niet gereageerd op mijn opmerkingen dat bitloos zo vriendelijk niet is.
DionnexA schreef:Je kan proberen om met sloffen te rijden en dan de hulpen te geven waarop jij wilt dat hij aan de teugel gaat, heb ik ook gedaan. Je moet de sloffen alleen niet te strak doen
Yamcha schreef:DionnexA schreef:Je kan proberen om met sloffen te rijden en dan de hulpen te geven waarop jij wilt dat hij aan de teugel gaat, heb ik ook gedaan. Je moet de sloffen alleen niet te strak doen
Ik hoop echt zó dat je nu grappen maakt
DionnexA schreef:Je kan proberen om met sloffen te rijden en dan de hulpen te geven waarop jij wilt dat hij aan de teugel gaat, heb ik ook gedaan. Je moet de sloffen alleen niet te strak doen
Margoot schreef:DionnexA schreef:Je kan proberen om met sloffen te rijden en dan de hulpen te geven waarop jij wilt dat hij aan de teugel gaat, heb ik ook gedaan. Je moet de sloffen alleen niet te strak doen
dat vind ik dus ECHT héél HÉÉÉÉÉL zielig! zo ga ik NEVER NEVER NEVER nooit rijden, dat meen ik! en dan zet jij in je onderschrift dat je onbeleerde ARABISCHE volbloeden van 2 of 3 iwlt, om te berijden? DOE NORMAAL. ik wil niet zeggen dat ik heel veel ervaring heb, maar zo te zien méér dan jij!
sonjador schreef:ik reageren alleen even op dat stukje over
die slof. maar meestal ligt aan het paard zij achter benen
dat die niet actief genoeg zijn daarom moet je een paard
van achter naar voor rijden. want dan loopt die wel in de krul
voor het plaatje maar niet goed en dat krijg je dan meestal met
een slof aan de voorkant loopt die in de krul maar achter niet hoe het hoort.
xNickyy schreef:Een vriendin van mij en ik wouden haar paard aan de teugel laten lopen.
Hierbij heb ik kunnen helpen.
We deden dit in stap.
Zij hield haar teugels goed en ik duwde op zijn teugels onder zijn hals zeg maar. Zo liep hij aan de teugel.
Dan liet ik voorzichtig los en liep hij aan de teugel. We hebben het een paar keer geoefend en toen ging het hardstikke goed!
xX