Op zich vermijd ik wel echt in het donker te rijden omdat mijn stal langs een polderweg staat die niet fantastisch verlicht is, maar rijden tijdens schemer komt wel eens voor helaas. Bedacht me gisterenochtend dat ik mijn reflectie-uitrijdeken wel weer tevoorschijn kon halen (ook voor het afkoelen natuurlijk). Zelf ga ik maar eens eerst langs halffords om te kijken naar betaalbare lichtjes ipv via een ruitershop. Als het woord paard of ruiter erbij staat is het nl vaak 50% duurder >.< Hesje voor mezelf jat ik wel even uit mijn auto

Gisteren met Sprietje wel weer lekker aan het werk geweest, al merk ik wel dat zonder begeleiding ik het toch even wat lastiger vind haar in de totale ontspanning te krijgen als waar ik haar had vorige week, plus dat madammeke weer eens erg veel energie had . Ik betrapte mezelf erop dat als ik probeer te remmen op mijn zit ik af en toe zoveel spanning op mijn binnenbovenbenen zette dat ik daardoor juist mijn kont uit het zadel wurm ipv dieper te zitten

De komende dagen zorgt er iemand anders even voor Spriet, ivm onderzoeken in het ziekenhuis waar ik even van bij moet komen