Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Margoot schreef:Ik hoop dat het mijn schuld niet was dat mijn paardje niet aan de teugel liep. maar nou doen we het helemaal anders, we rijden bitloos. dit pakt ze perfect op en loopt compleet aan de teugel.
superwoman schreef:Margoot schreef:Ik hoop dat het mijn schuld niet was dat mijn paardje niet aan de teugel liep. maar nou doen we het helemaal anders, we rijden bitloos. dit pakt ze perfect op en loopt compleet aan de teugel.
Sorry, maar ik heb er een hard hoofd in dat het aan het bit lag.
Aan de eerdere reacties geloof ik niet dat je erg ervaren bent, waardoor ik bezorgd ben.
Met of zonder bit zou niet uit moeten maken. Ook bitloos kan behoorlijk hard inwerken, onderschat dat niet. Als het wel een het bit lag, denk ik eerder aan de tandarts die dan nu alsnog moet komen.
lailapri schreef:nee alles was er al bij geweest.
Margoot geeft aan dat het nu goed gaat denk dat ze er ook mee wilt zeggen dat ze geen commentaar meer wilt.
Margoot schreef:Sorry, maar ik heb er een hard hoofd in dat het aan het bit lag.
Aan de eerdere reacties geloof ik niet dat je erg ervaren bent, waardoor ik bezorgd ben.
Met of zonder bit zou niet uit moeten maken. Ook bitloos kan behoorlijk hard inwerken, onderschat dat niet. Als het wel een het bit lag, denk ik eerder aan de tandarts die dan nu alsnog moet komen.
Yamcha schreef:superwoman schreef:Sorry, maar ik heb er een hard hoofd in dat het aan het bit lag.
Eens. Ik hoor zelfs van meerdere mensen dat bitloos scherper inwerkt als met bit (wat imo wel logisch is, want het is gewoon vel over been, met heel veel zenuwuiteinden) waarschijnlijk ontwijkt je paard de druk, en loopt niet aan de teugel, maar erachter.... Gewoon weer een bitje in, lijkt me beter
Bitloos is lang niet zo vriendelijk als het lijkt.... ook al willen bepaalde mensen je dat wel doen geloven.
Echt, leer eens gewoon goed zitten en het paard voorwaarts rijden (en niet snel, maar actief!) en je handen stil houden. Dan krijg je echt, echt, echt ieder paard dat geen lichamelijk probleem heeft aan de teugel.
Jouw paard heeft duidelijk geen enkel lichamelijk probleem, welnu, dat betekent dat jij moet leren rijden!
Margoot schreef:jamaar, geen een paard is toch hetzelfde? dat zeggen jullie allemaal 100x. mijn paard loopt nou goed, dus daar ga ik helemaal niks aan veranderen hoor. mijn paard is gewoon een apart ding.
Margoot schreef:[/quote]jamaar, geen een paard is toch hetzelfde? dat zeggen jullie allemaal 100x. mijn paard loopt nou goed, dus daar ga ik helemaal niks aan veranderen hoor. mijn paard is gewoon een apart ding.