Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gezien je medische geschiedenis niet al te handig om er vaak op die manier af te gaan
Bij ons op stal staan een hoop Donnerwind afstammelingen en familieleden

Wordt nu helemaal pas gemaakt op rug van Janus. 
(waarom gebruik je dat ding eigenlijk ..). Ik vond de eerste minuten echt wel spannend. Hoe zou mijn paard reageren, en kan ik dit allemaal wel. Instructeur is heel duidelijk, confronteert je met je eigen angsten en laat je je afvragen waarom je dingen doet. Daarin is ze eerlijk en rechtstreeks maar nooit schreeuwerig of dwingend. Als ik het niet vertrouw, ga ik stappen. Dat voelde heel veilig. In het begin sprong mijn paard even aan in galop en ging ze heel hard draven, maar ze praatte me daar helemaal doorheen met veel aanwijzingen. De handhouding is idd even wennen maar vanmiddag bij de 2e les ging het al beter en merkte ik al het eerste resultaat. Ook mijn balans was natuurlijk bagger
en daarin heb ik ook al een aantal goede tips gehad. Je bent ineens zo met jezelf bezig, ongelooflijk, er gaat een wereld voor me open. 

Dan realiseer je je plots dat het al een poos niet zo denderend ging
.