Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lovely"]
En waar staan de onderzoeksresultaten die aantonen dat al die problemen een rijtechnische grondslag hebben? ?
Als je beweringen doet, moeten ze wel een basis hebben denk ik.
[/quote]
Doe eens een poll op bokt en vraag hoeveel mensen er een probleempaard hebben waarbij het probleem via AdB verholpen is. Ik denk dat er ook mensen bijzijn met paarden met 'bewezen' HKO die inmiddels weer fijn in de rondte kunnen rijden.
[quote="Lovely schreef:En waar is het bewijs dat contrastelling die problemen voorgoed op zou lossen?
happy worker"]
[quote="Lovely schreef:En waar staan de onderzoeksresultaten die aantonen dat al die problemen een rijtechnische grondslag hebben? ?
Als je beweringen doet, moeten ze wel een basis hebben denk ik.
Anoukie schreef:Nou Lov, wat denk je ervan? Zullen wij als kritische mensen eens gaan kijken bij AdB?? Ik heb nog een vriendin die een keertje bij hem wil gaan rijden (zoals je hebt kunnen lezen), daar kunnen we dan eventueel gaan kijken? Misschien wil Pipo ook mee? Dan worden wij misschien ook wel "bekeerd"!!
Zonder gekheid, ik ga echt een keer kijken. Ik ben benieuwd of hij iets heeft te vertellen (rijtechnisch) waar ik helemaal van onder de indruk raak,......
Jolande"]
[quote="Lovely schreef:Er schijnt over twee weken zoiets hier in de buurt te zijn, ik hoop wel gratis, want het lijkt me niet echt de euro's waard.
Anoukie schreef:Nou Lov, wat denk je ervan? Zullen wij als kritische mensen eens gaan kijken bij AdB?? Ik heb nog een vriendin die een keertje bij hem wil gaan rijden (zoals je hebt kunnen lezen), daar kunnen we dan eventueel gaan kijken? Misschien wil Pipo ook mee? Dan worden wij misschien ook wel "bekeerd"!!
Zonder gekheid, ik ga echt een keer kijken. Ik ben benieuwd of hij iets heeft te vertellen (rijtechnisch) waar ik helemaal van onder de indruk raak,......
Citaat:De mensen die entousiast reageren over de Bodt zijn geen aanbidders zoals jij dat noemt. Maar mensen die, vaak na een behoorlijke lijdensweg met hun paard, iemand hebben gevonden die hen misschien kan helpen. Laat deze mensen in hun waarde! Ze zijn niet dom of naief. Ze zien resultaat en wel direct. Dat is vaak voor het eerst in erg lange tijd.
astridh schreef:Ik zou het echt leuk vinden als jullie heengaan en om eerlijk te zijn zal ik zolang je niet geweest bent en antoine niet aan een kruisverhoor hebt onderworpen weinig waarde hechten aan jullie oordeel en mening over dit onderwerp.