slofteugel, gebruik?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Astragirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 20:48

BieBsJ schreef:
haay . k sag dit bericht staan
En ik rijd zelf ook met slofteugel, omdat mijn merrie gewoon alles weigert. Alleen met slofteugel loopt ze fijn in mn hand maar hoe losser ik de slof doe of als ik hem een keer weglaat begint ze weer met hetzelfde. Dus voor mijn merrie is hij bijna noodzakelijk want niet mijn bedoeling is.

greetzz ., Bianca, Beautje, BonnyBon

Dit denk ik , is niet de bedoeling van de slof. Het moet een voorlopig hulpmiddel zijn en geen permanente oplossing voor een probleem.

BieBsJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 21:54

haay..

Ik denk dat jij bijna hetzelfde erover had gedacht als jij mijn pony had.

greetzz .Bianca

Nikkitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 22:01

Toch is het beste om een oplossing te zoeken zodat je de slofteugel niet meer hoeft te gebruiken. Het is niet iets wat je standaard hoort te gebruiken omdat ze anders helemaal niets meer doet. Ik vind de slofteugel toch echt een tijdelijke oplossing en geen permanente zoals Astragirl al zei.
Ik ken meerdere mensen die de slofteugel als standaard gebruiken, met veel intressante en fantasierijke excusen.
Ik ben tegen de slofteugel als permanent gebruikmiddel en zeker in de verkeerde handen. Een slofteugel moet door iemand gebruikt worden die er verstand van heeft.

BieBsJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 17:34

Maar als je paard niet anders kan lopen. Weet ik me ook geen raad

greetzz .Bianca

Woodstock

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 17:36

Uhhh misschien goede les nemen en de fout eens bij jezelf zoeken ipv bij je paard?

BieBsJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 17:48

Niemand weet raad met dr.

xx Bianca

PingWing

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:21

Ik denk dat dat wel mee zal vallen, mist je de raad bij de juiste persoon zoekt.... Dus als je huidige instructeur geen raad weet verder zoeken naar iemand die wel voldoende ervaring en inzicht heeft om het probleem op te lossen.

En inderdaad wat woodstock zegt eerst eens bij jezelf kijken of het probleem daar niet ligt...