Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
marcolemar schreef:oke, maar in het beginstadium van deze methode zal er wellicht wat spanning op de teugels staan, ik begrijp niet hoe je hem op de achterhand krijgt als hij altijd op de vh loopt. zal wel aan mij liggen
Marije1984 schreef:Ik wil graag op hoog niveau rijden, maar als dat op deze zeer extreme manier moet hoeft dat van mij niet meer. Ik wil mijn paard graag paard houden.
Nogmaals ik ben dus geen voorstander maar ook zeker geen tegenstander van LDR, maar wel op de extreme manier zoals op de foto's wordt getoond
marcolemar schreef:dus iedereen op het lorijterein kan nog niet goed ldr-en
degene die op de vh, lopen
marcolemar schreef:jep, jury's kijken niet meer naar het achterbeen kijk naar lingh
Astragirl schreef:Marije1984 schreef:Ik wil graag op hoog niveau rijden, maar als dat op deze zeer extreme manier moet hoeft dat van mij niet meer. Ik wil mijn paard graag paard houden.
Nogmaals ik ben dus geen voorstander maar ook zeker geen tegenstander van LDR, maar wel op de extreme manier zoals op de foto's wordt getoond
Ben ik helemaal mee eens!
. nou nou nou...Jippie schreef:Er wordt hier nu net gedaan alsof die paarden een uur lang aleen maar zo diep lopen.
Precies die dag stond ik aan de andere kant van de ring. Ik heb ook foto's van Gribel genomen tijdens het losrijden en die van mij zien er heel anders uit:
marcolemar schreef:maar bijna elk paard piaffeerd vierkant, het hoort zoals ferro deed
Marije1984 schreef:[
Marije1984 schreef:Oke nu vraag ik me af wat piaffe met LDR te maken heeft??????