Ik vind trouwens wel dat ZEP helemaal gelijk heeft
Ach en dat ei, dat valt in dezelfde categorie als terugbijten in het oor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HobbeldeB schreef:Die truk met dat ei, ik lag me echt suf..... als ik op mijn IJslandertje klim heb ik niet altijd een doos eieren bij me hoor, ik weet niet hoe het met de rest hier zit....
Levy schreef:Ik ben het zowel met GenK eens als met Zep.........maar never dat ik in een stal op een paard ga zitten.
Ik heb een keer mee gemaakt dat iemand dat deed, het paard werd wat angstig, STEIGERDE niet (hehehehe) maar gleed wel weg met zijn achterbenen waardoor paard en ruiter klem kwamen te liggen tegen een muur aan. Da wa nie leuk.......
daantjuhhh schreef:hahaha, ja dat hebben ze mij ook een x aangeraden en ze hebben me ook een x een flesje water aangeraden!!
mijn reactie was oke: paard gaat steigeren.. hmmm ff rechtop blijven staan moet ff mn ei uit mn binnenzak halen....
hehehehe..
ruitje schreef:Wat ik me trouwens afvroeg he ? Nemen jullie het feit dat het een 5 jarige haflingerruin is mee in je tips? Ze zegt zelf ook dat hij omhoog gaat als het hem niet zint.
Ikzelf denk bij een 5 jarige haflinger meteen aan 'de uitprobeerfase' .....tenminste,de haflingers die ik ben tegen gekomen waren altijd wel in voor een dolletje
HobbeldeB schreef:Die truk met dat ei, ik lag me echt suf..... als ik op mijn IJslandertje klim heb ik niet altijd een doos eieren bij me hoor, ik weet niet hoe het met de rest hier zit....
Promessa schreef:nee heb ik het gehad over een doos eieren.
eentje maar..
gwn je teugels in een hand (hij steigerd toch wel)
en dan dat ei op zn kop kapot tikken.
geloof me nou maar het werkt.
een plastic zakje met water wil ook wel eens helpen.