Ik heb vanavond inderdaad echt even op safe gereden omdat het gewoon zo lekker ontspannen voelde! Ik verwacht toch ook wel de nodige reactie van haar als we echt samen er aan werken, dus wilde gewoon heel graag even hier van genieten. Mijn houding moet nog zoveel aan gebeuren! Ik ga binnenkort mezelf grondig na laten kijken en hopelijk kunnen ze me weer wat rechtzetten

We komen van nog verder dan sommige mensen misschien weten, maar toen ik haar als 3 jarige kocht is ze weggebracht om te beleren naar een tweede adres omdat ze bij het eerste adres er niet op als eerste op durfden. Degene die haar heeft beleerd gaf aan dat hij niet zeker wist of haar karakter wat voor mij zou zijn. Bij de klinische keuring durfde de dierenarts haar achterbenen niet eens op te tillen. Toen ik in het begin opstapte raakte ze in paniek als ze aan de andere kant mijn been zag en zette ze het op een rennen. En ja, nu ben ik hier met die gekke merrie en we doen het allemaal toch maar even

Aan de ene kant is het fijn om het topic lekker te laten, maar ik heb al zoveel aan de tips hier gehad en vind het zulke leuke en meelevende reacties allemaal! Ik ga kijken hoe het loopt.