Zwerte schreef:Meid meid meid, een paard zal het worst wezen waarom jij zo stijf doet, waarom jij die fouten maakt en waarom het allemaal niet lukt. Een paard reageert alleen maar. Mij kan het dus ook niet schelen waarom je zo op- en afstapt, het IS gewoon niet goed, punt. En je hebt verdomde veel mazzel dat ze zo mild reageert. Dat is ook wat bokkers zo frustreert, die paarden zijn makke schapen waar jij mee werkt en jij blijft maar de schuld leggen bij de paarden en de omstandigheden.
Om nog te zwijgen over het selectieve reageren van je. Van mijn hele bericht reageer je alleen op dat je niet had mogen opstappen en dat al had gezegd.
Je gaat niet in op het feit dat je zo lomp opstapt en haar daarbij raakt. Omdat ik zelf al meerdere malen vermeld heb dat ik gewoon niet had mogen opstappen en haar eerst terug moest laten halthouden. Dus komt op hetzelfde neer, niet?
Of wat je ervan denkt hoe je dit bij harley wil gaan doen. Daar denk ik eerlijk gezegd nog niet aan, ik kan alleen hopen dat mijn stalinstructrice tegen dan wel tijd vrij heeft en eventueel zij Harley kan inrijden.
Ik leg goed uit waarom jouw hysterische gegil verkeerd is en je enige reactie is dat je bang was? Ja duh, dat is nou net het probleem! Je hebt al zoooo vaak gezegd dat je eraf was gevallen omdat ze ineens door de poort sprong, dat weten we inmiddels wel hoor. Punt is dat je dit van je af moet zetten en jezelf kalm moet zien te houden. Dat lukt je dus steeds niet. Het maakt gewoon niet uit waarom je bang bent en wat er eerder is gebeurd. Het probleem speelt NU en jouw reactie hier was gewoon van begin tot eind totaal verkeerd.
Nou of ik gil of me kalm houd en rustig tegen haar zou praten... in beide gevallen was ze toch blijven rennen want ik hing totaal niet comfortabel aan het zadel en kon me ook niet in het zadel getrokken krijgen om beter te zitten en de teugels te grijpen. ALS dat wel lukte had ik haar misschien wel tot rust kunnen brengen..
Je blijft maar bezig met jezelf verdedigen ipv in de spiegel te kijken en eens toe te geven dat je hier niet ervaren genoeg voor bent en HULP nodig hebt!
En als laatste.... Je bent ongeloofwaardig omdat je topics keer op keer hetzelfde verlopen. Probleem - advies van bokkers wat je ja maar blablabla wegwuift - ineens gaat het een keertje supergoed waar nooit beeld van is want er is altijd wel iets met geen mensen erbij of telefoon kapot of zoals nu verkeerd gegaan - hoppa weer gaat het mis - bokkers geven weer advies, nu wat geirriteerder - jij voelt je aangevallen, schiet in de verdediging - topic gaat op slot of bokkers geven het gewoon op. Paar weken later (of paar dagen...) komt er weer een nieuw topic en begint het weer van voren af aan.....
Echt, leer je hier dan helemaal niks van???
Het ongeloofwaardige wordt ook versterkt door je leugens. Zo heb je al vaker gezegd dat je Harley zou laten staan en pas op 3 a 4 jaar ging beleren. Inmiddels heb je er al een kind op gezet.... Beestje is nog geeneens 3.
1X een kindje. Inmiddels heb ik al 2 weken niets meer met hem gedaan, enkel gepoetst, geknuffeld en los gegooid op de wei. En de plannen zijn om dit zo te houden tot april.
Je zegt gewoon wat je denkt dat wij willen horen wanneer je het zat bent, en dan nog verbaasd zijn dat je steeds minder word geloofd?? Heb je aan jezelf te danken hoor.
Laatst bijgewerkt door Art_Ificious op 29-02-16 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt