Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Ballard_L schreef:Ik ben gisteren voor het eerst naar springles geweest met mijn bijna 4-jarigevoor het eerst op vreemd terrein en voor het eerst een aantal hindernissen achter elkaar. Hij deed het echt super! Heel trots op hem
de komende dagen krijgt hij vrij, want ik schat zo in dat hij spierpijn heeft
maar dit was zeker voor herhaling vatbaar!
Hilary schreef:Ballard_L schreef:Ik ben gisteren voor het eerst naar springles geweest met mijn bijna 4-jarigevoor het eerst op vreemd terrein en voor het eerst een aantal hindernissen achter elkaar. Hij deed het echt super! Heel trots op hem
de komende dagen krijgt hij vrij, want ik schat zo in dat hij spierpijn heeft
maar dit was zeker voor herhaling vatbaar!
Persoonlijk zou ik 'm dan niet vrij geven, maar heel rustig onder het zadel (of mijn voorkeur: aan de dubbele lange lijnen) wat rek- en strekoefeningen doen.
xmarijeex schreef:Leuk forum!![]()
Mijn eerste pony was ook een net beleerde 5 jarige. We kenden beide de basis, jong op jong dus.Maar ondanks ups en downs door een ongelukje rijden we nu in dresuur L1+7.
![]()
Omdat ik nu natuurlijk gegroeid ben, ben ik een leuke maar wel jonge E pony tegengekomen. Ik weet niet super veel van jonge pony's maar deze is 4jaar oud, beleerd en 2weken bij bekenden onder het zadel waarbij hij heel braaf is, en nuchter in de omgang dus niet wegschiet ofzo van 'nieuwe, vreemde' dingen.![]()
Ik ben benieuwd of jullie ook tips hebben hoe jullie een jonge pony rijden die nog wat onstabiel is? Dus niet lekker recht over de hoefslag loopt hihi