Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shanna schreef:Ik kan met eerlijkheid zeggen dat we inmiddels met een grote stap vooruit gegaan zijn.
Het tempo is vrijwel onder controle (ze blijft voorwaarts en dat is ook helemaal niet erg, zolang ze maar niet gaat ''rennen'') en ik kan dr ook steeds beter netjes verzamelen. Zelfs in de galop hoef ik me (als er niet teveel paarden mee galopperen) niet meer druk te maken over de hoefslag, en kan ik me nu zelfs gaan richten op het achterbeengebruik en de stelling en buiging! Zo onwijs fijn dat ik niet meer dat gevecht heb!
Ook met springen gaat het super, ze wordt er niet meer heet van en gaat er juist extra fijn op lopen. Als ze heet wordt spring ik namelijk niet maar richt ik me juist op de stelling en buiging en het tempo, als dat weer goed is mag ze weer en dat had ze erg snel door!
Ik moet wel zeggen dat ik nog niet weer aan een wedstrijdje heb mee gedaan, maar wat betreft lessen gaat het echt onwijs de goede kant op!
Natuurlijk hebben we nog wel onze ''ruzie'' momentjes, en zijn we er nog lang niet, maar ik kan me nu met de echte basis-dingen gaan bezig houden en dat is wel onwijs fijn. Maakt het rijden een stuk leuker!