pipo schreef:Ik ben blij dat ieder paard op dezelfde bodem loopt en niet loopt zoals in een bak zoals bij CC.Pony leert hier haar edele voetjes op te tillen en word zeker niet overvraagt. Mijn bak.. hemelsbreed 1km verderop is voor de helft harder (en blijft water staan en voor de helft zoals bij CC niet) Waar heb je het meest aan en waar kan je het meest mee... kom op zeg.. Zeuren kunnen we allemaal.. CC niet op ingaan.. Pony loopt goed, moet werken maar dat is logisch. Zit opeens iemand op en er word iets gevraagd. Snippers of hout.. alleen al dat laatste bezorgd mij rillingen en eigenlijk alle 2. Waar gaan schimmels in zitten.. juist natte zooi... nee lekker laten, geen water is ook minder kans op schimmels en andere been ellende..
Nou ik weet dat al mijn jonge paarden in het begin op de voorhand liepen en dat ze dan gaan lopen ploegen in een dergelijke bak. Dat vind ik geen ideale start voor een jong paard, de pezen zijn nog niet gehard namelijk bij een jonkie. (En dat vind ik eigenlijk overigens geen leuke smileys waard - het is namelijk niet grappig .. )
Verder niets aan te merken, het ziet er relaxed uit.
Maar mijn 2 gelderse boys zouden daar niet goed lopen en mijn paard van 1,82 had ik daar ook echt niet in hoeven rijden. En peesproblemen daar zit niemand op te wachten.
Pony leert hier haar edele voetjes op te tillen en word zeker niet overvraagt. Mijn bak.. hemelsbreed 1km verderop is voor de helft harder (en blijft water staan en voor de helft zoals bij CC niet) Waar heb je het meest aan en waar kan je het meest mee... kom op zeg.. Zeuren kunnen we allemaal.. CC niet op ingaan.. Pony loopt goed, moet werken maar dat is logisch. Zit opeens iemand op en er word iets gevraagd. Snippers of hout.. alleen al dat laatste bezorgd mij rillingen en eigenlijk alle 2. Waar gaan schimmels in zitten.. juist natte zooi... nee lekker laten, geen water is ook minder kans op schimmels en andere been ellende..
rolt nog maar een keer over de vloer van het lachen. Dit is nog niet een waardig om een reactie op te geven. 
ieder zijn mening..."ga weer gezellig meelezen
). 
.En dan die Joapie, wat een kanjer zeg en met jou erbij
....Gekke dieren dus.....
...." Nu mijn Polleke kan het dus wel en draait haar hoef er niet voor om en gaat rustig door met SB of travers of renvers ongeacht of ze over een steen gaat, of er een gat ligt, we berg op gaan, of berg af, het glad is of juist heel hard en droog met alle lastige varianten van dien, want onze dressuur weides die we altijd van buuf aangeboden krijgen zijn verre van ideaal. En zo is dat soms in het leven
en heb gewoon plezier....