lies1994 schreef:Even tussendoor, ik vind het zo dood eng om die sinterklaas op dat paard te zien.haha
Ben ook aan het kijken.. net stond die net echt rustig en zag je dat die man van de politie vanalles naar hem aan het fluisteren was.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roxyi schreef:Ik wil me ook even melden..
Mijn angst ja ik weet het niet precies.
Ik reed voor de 4de keer op mijn oude verzorgpaard.
Ik stond met 1 voet in de beugel en mij andere been wou ik over het paard doen. Het paard schrok en galoppeerde weg en deed er alles aan om mij eraf te laten vallen wat uiteindelijk gebeurde. Resultaat ik op de grond kreeg geen adem en alles deed pijn. Toch nog even op het paard gestapt en 2 a 3 rondjes gestapt. Dit ging wel goed maar had teveel pijn. Later toch even na de ehbo gegaan en had verschillende ribben gekneusd en me long en nier gekneusd ( ik wist niet dat dit kon). Naar enkele weken kwam ik weer op stal en mocht niet meer rijden van de eigenaar omdat ik volgens hem me eigen aanstelde om te stoppen op dat moment. Hierdoor ben ik erg onzeker geworden. Aanstaande dinsdag ga ik weer voor de eerste keer rijden en ben bang maar waarvoor weet ik niet. Of het het opstappen is of de angst om te vallen of misschien wel dat de eigenaren vinden dat ik te angstig/onzeker ben.
Ik heb voor me eigen bedacht dat ik veel aandacht aan het paard wil geven door middel van grondwerken, knuffelen en er veel aandacht aan te besteden.
Hebben jullie misschien nog tips voor mij...?
Evelien_1987 schreef:hoe is het gegaan Roxyi?
Ik ga morgen bij een bijrijdpaard kijken. Wel spanend want ik ken het paard niet en de mensen ook niet.