Marocje schreef:zet hier ff een stipje, wil graag gaan meeschrijven maar eerst nog 10 pagina's lezen
en deel 1 tm 3 > sterkte
en welkom hier. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Visitor schreef:effe gezocht: http://www.witsenburg.net/webshop/contents/nl/d47.html , = duur grapke..., kan de manage eigenaar wel es "vragend" gaan aankijken... , zou ie 40% korting krijgen bij 30 stuks ?Wat dacht je van de Tixerant singel Peetstap? Daar zit zelfs een flap aan bij de dressuurvariant, om de druk beter over het borstbeen te verdelen. Ik weet dat die er ook in springvariant is.
Beugelgaatje verlengen doet inderdaad heel veel met je zit. Ik ben sinds vorige week een gaatje langer gaan zitten. In het begin met lichtrijden dacht ik echt: Lekker dan.....
(als je snapt wat ik bedoel... ) Was er na twee keer rijden aan gewend, en ik merk dat mijn zit er dieper en ontspannener van geworden is. 
Het is zo ontzettend moeilijk om goed te leren rijden. Japeloup heeft weer een fimpje gemaakt en wie interesse heeft mag het aangeven, stuur ik via PB.
Ga dan echt liever voor een nieuwe FRA.Peetstap schreef:Visitor schreef:effe gezocht: http://www.witsenburg.net/webshop/contents/nl/d47.html , = duur grapke..., kan de manage eigenaar wel es "vragend" gaan aankijken... , zou ie 40% korting krijgen bij 30 stuks ?Wat dacht je van de Tixerant singel Peetstap? Daar zit zelfs een flap aan bij de dressuurvariant, om de druk beter over het borstbeen te verdelen. Ik weet dat die er ook in springvariant is.![]()
Zet dit type singel effe in m'n prive log , wie weet of het nog es van pas komt.
Bedankt voor de info.
Tijd voor een eigen verzorgpaard Peetstap?
(Safiera, het is denk ik niet helemaal te vergelijken met de FRA supersingel, het is wel meer dan elastiek alleen he, er zit ook een ergonomisch gevormd stuk rubber in het midden waardoor de druk over het borstbeen wordt verdeeld en je ook niet meer echt strak hoeft te singelen. Bovendien is dit speciaal elastiek wat niet zou gaan lubberen etc. Ik vind het een mooie uitvinding, maar inderdaad errug duur helaas.)
of heb je daar nooit over nagedacht om een vast paard te leasen oid peetstap? 
Jullie schieten weer lekker op zeg!
En ik snap niet waarom. Zolang ik enkel stil zit gaat het wel, maar zodra ik ook maar iets ga doen ben ik ze kwijt. Ideeën waar ik dan precies op moet letten? Ik span ongetwijfeld weer iets aan wat ik niet aan moet spannen maar wat... 
vind die zadeldingen heel boeiend trouwens, het is echt ongelooflijk wat een zadel kan doen voor je zit. Dat gezegd hebbende, ik weet dat jullie over het algemeen vinden dat een zadel een vlakke zit moet hebben. Maar persoonlijk hou ik wel van wrong, soms vind ik echt dat mijn zadel te weinig heeft, en dan weer vind ik het best goed. Ik weet ook dat leren zitten zonder zadel nogal achterhaald is. Hoe denken jullie daar over Yamcha schreef:In hoeverre mag een zadel je ondersteunen?
zat er zo eens over te piekeren, w as ff benieuwd naar jullie meningen.,
en mn dochter zit me vreemd aan te kijken... vrees dat ik geen wijn meer krijg