Wiske2 schreef:Is dit paard eigenlijk wel gezond? Heeft hij of zij niet gewoon pijn tijdens het berijden?
Het is toch geen vosmerrie? Van Fuego de Prelet?
hehe nee een ruintje
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilsie schreef:ik heb jou berichten een beetje bekeken en ik vind het een beetje maf allemaal, jij rijdt alleen maar probleem paarden, adviseert iemand de mond van het paard na te kijken maar zelf doe je het niet.
je andere paard die je rijdt bokt en steigert ook en dat vind ik op zich geen normaal gedrag, ook niet voor een jong paard. Er zijn vast redenen voor waarom de paarden zo doen.
en als er op die manege zoveel extreme paarden zijn zou ik ook twijfelen aan hun deskundigheid dat
ze er zomaar verschillende mensen op laten rijden.....
Daphne__ schreef:In het profiel staat dat het paard 4 jaar is, en zie een bericht over 15 eigenaren in 5jaar..
En het meeste interessante is nog wel dat al die oude eigenaren hem niet aan konden met rijden... is dat paard als zaadje al ingereden?
Don_Zhivago schreef:shalinitje schreef:Ja indd ziet eruit als een gewoon manegepaard. En aan je rijden vind ik dat je op die ene foto helemaal niet klaar zou zijn om zo een "gek" verklaard paard te mogen rijden. Het ziet er gewoon niet uit.
mee eens..
lijkt indd een beetje "braaf manege paard idee"
shalinitje schreef:Ja indd ziet eruit als een gewoon manegepaard. En aan je rijden vind ik dat je op die ene foto helemaal niet klaar zou zijn om zo een "gek" verklaard paard te mogen rijden. Het ziet er gewoon niet uit.
Don_Zhivago schreef:Nee maar je kan mij niet vertellen dat jij hem eruit vond zien als een woest en gevaarlijk paard