Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
net zo als ik vind dat je een jong paard niet gelijk in 2-span moet zetten (maar nu ga ik wel erg offtopic) om weer ontopic te komen. Ik hoop dat het goed gaat komen met het beestje, en zo te horen word er alles aan gedaan. suleilitha schreef:Lezen, ze sloeg dat andere paard door de omheining toen ze zelf gewoon los stond, zonder zadel, zonder hoofdstel... dus het een en ander had niks met elkaar te maken, ze ging niet op de vuist omdat er op dat moment iemand op haar rug zat, met zadel en al.
maikeltje schreef:Dier is van top tot teen gescreend? Ze heeft een veulen aan de voet van hoe oud?
Ik krijg echt de indruk dat er iets niet helemaal lekker zit in haar lijf.
Verder lees ik in je beginpost dat je 15 minuten stapt, soms heeft een paard behoefte aan meer prikkels en verveelt ze zich misschien heel snel.
Ik geloof over het algemeen niet in draken van paarden, wel in draken van eigenaren. Ze probeert je volgens mij gewoon iets duidelijk te maken en dan kan ze 1000 x gescreend zijn. Wanneer is ze nagekeken en wat hebben ze precies na laten kijken en was dat voor of na de geboorte van het veulen?

) heeft het inrijden van een jonge hengst genaamt breitje
op haar naam staan en het was haar op het lijf geschreven