troi schreef:Bach remedies is een soort van homeopatisch geneesmiddel, de meningen verschillen er nogal over, de 1 zweert erbij omdat ze er persoonlijk goede ervaringen mee hebben en de ander vindt het klinkklare onzin. Enige dat ik erover weet is dat er geen greintje wetenschappelijke bewijs voor te vinden is en dat ik daarom vrij sterk neig naar de tweede groep. Dit plaats ik overigens niet zozeer om een discussie te starten (want zoals gezegd ik weet dat er zeker sterke voorstanders van zijn en een ja-nee discussie levert vaak niet zo gek veel op) maar even om een kader te geven omdat een aantal mensen aangeven er weinig vanaf te weten.
Gelukkig zijn het toch allemaal plantjes en kan je het, over het algemeen, met een gerust hard uitproberen
Moet eerlijk zeggen dat het bij ons thuis zeker wel helpt. En of dit nou tussen je oren zit of niet, het is toch altijd fijner als dit helpt om toch weer naar een slof te moeten pakken.TS: Wat een ontzettend vervelend probleem, kan me voorstellen dat je met je handen in het haar zit! Dit soort paarden zijn echt levensgevaarlijk, zeker als ze ook nog eens over het asvalt vliegen. Dit lijkt me niet iets wat je in je eentje moet oplossen!
Ik zou je toch aanraden om er eens een man met wat meer gewicht en lengte en vooral meer kracht op te zetten. Kijken of hij het na een week nog steeds doet, zoniet dan weet je, hoe vervelend ook, dat het probleem eigenlijk bij jou ligt.
Wat ik nu van je lees zie ik een puberend paard, die jou verschrikkelijk in de maling neemt! Maar onthoud wel veiligheid gaat boven alles hoor. Heel veel succes!

) maar even om een kader te geven omdat een aantal mensen aangeven er weinig vanaf te weten.
) kunnen halthouden, maar zoals hij zich nu gedraagt kun je toch niet op wedstrijd.
HAD HET NIET BETER KUNNEN FORMULEREN!
)
weer zit te rellen, daar moet je je eigen nx van aantrekken.