Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
suzanne_noyb schreef:1. Dan is het dus ook niet belangrijk genoeg voor je
2. Waarom open je dat dit topic?
3. Waarom heb je dat niet weken eerder gedaan?
"Vanavond kan ik niet bellen, dan HEB (ben?) ik al iets", ".. Welke dag me het beste uit komt"
Ja, dit klinkt écht alsof je er serieus wat aan wil gaan doen, en er echt aan wil gaan werken.
You go girl!
Meissieline schreef:en.. heb je al gebeld?
Ik ga ervanuit dat er niks van terecht komt, want de vorige keer dat je die Tjeerd reed.. mocht niemand zeggen dat je les moest nemen en ook toen wilde je niet gaan lessen.
Hieruit maak ik dan alleen maar op dat je niet tegen kritiek kunt, en denkt dat je het zelf wel op kunt lossen met tips via Bokt. Tuurlijk kun je dan heel ver komen, maar als je les hebt van iemand dan kan diegene op dat moment zien wat jij fout doet en dat is wel heel iets anders dat wat jij nu denkt. Omdat jij nu denkt dat dat paard niet wil werken enzo. Maar doordat jij bijvoorbeeld een verkeerde houding van je handen hebt of iets anders reageert hij daar misschien wel op. En daar zul je alleen achter komen als je er tijd en geld in steekt. Dus ook in die lessen zal geld worden gestoken, dat heb je ervoor over.. of dat heb je niet..
Het zal blijken of je het ervoor over hebt..
kom op zeg.................
ESSIE70 schreef:quote; Je moet ook tijd hebben en zoals maandag heb ik gewoon geen tijd kijk donderdagavond heb ik mooi de tijd of woensdag of dinsdag
Hallooooo je gaat je hier toch niet zitten verantwoorden welke dagen je wel of niet kuntkom op zeg.................
klomp schreef:Ik ben het ermee eens dat TS sommige reacties totaal de wind in slaat, dat haar topics in ruzies uitlopen etc., maar sommigen gaan hier ook wel errrug ver in hun reacties.
Je kan er ook boven staan en zelf wel het goede voorbeeld blijven geven. Als ik TS was had ik niet eens meer gereageerd op sommigen hier. TS weet wat haar te doen staat en zegt dit te gaan regelen...nou dan zijn we hier klaar toch? Hoe TS ook doet of reageert, zij heeft hier aan niemand verantwoording af te leggen. Daarnaast maakt iedereen fouten, sommigen zijn errug hardleers, maar we zijn allemaal maar mens.
Citaat:Ik weet een helleboel dingen die ik fout doe aan mijn houding, dat heeft iedereen wel, niemand kan perfect zitten.
suzanne_noyb schreef:Citaat:Ik weet een helleboel dingen die ik fout doe aan mijn houding, dat heeft iedereen wel, niemand kan perfect zitten.
Ehm.. als je weet wat je fout doet, weet je ook hoe 't wel moet, doe er dan wat aan?
suzanne_noyb schreef:Citaat:Ik weet een helleboel dingen die ik fout doe aan mijn houding, dat heeft iedereen wel, niemand kan perfect zitten.
Ehm.. als je weet wat je fout doet, weet je ook hoe 't wel moet, doe er dan wat aan?
RCHLLKE schreef:Waar zeg je altijd; Maar jij... Blabla. Zoals je reactie tegen Suzanne_Noyb; Ik denk dat jij ook genoeg dingen aan jezelf hebt waarvan je denkt van heaj dat meot ik doen i.pv..
Dit topic ging toch over jou?!