Paard loopt te diep

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Meissieline

Re: Paard loopt te diep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 12:34

en.. heb je al gebeld?
Ik ga ervanuit dat er niks van terecht komt, want de vorige keer dat je die Tjeerd reed.. mocht niemand zeggen dat je les moest nemen en ook toen wilde je niet gaan lessen.

Hieruit maak ik dan alleen maar op dat je niet tegen kritiek kunt, en denkt dat je het zelf wel op kunt lossen met tips via Bokt. Tuurlijk kun je dan heel ver komen, maar als je les hebt van iemand dan kan diegene op dat moment zien wat jij fout doet en dat is wel heel iets anders dat wat jij nu denkt. Omdat jij nu denkt dat dat paard niet wil werken enzo. Maar doordat jij bijvoorbeeld een verkeerde houding van je handen hebt of iets anders reageert hij daar misschien wel op. En daar zul je alleen achter komen als je er tijd en geld in steekt. Dus ook in die lessen zal geld worden gestoken, dat heb je ervoor over.. of dat heb je niet..

Het zal blijken of je het ervoor over hebt..

suzanne_noyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 12:36

1. Dan is het dus ook niet belangrijk genoeg voor je
2. Waarom open je dat dit topic?
3. Waarom heb je dat niet weken eerder gedaan?
4. Zie 3.

"Vanavond kan ik niet bellen, dan HEB (ben?) ik al iets", ".. Welke dag me het beste uit komt"

Ja, dit klinkt écht alsof je er serieus wat aan wil gaan doen, en er echt aan wil gaan werken.

You go girl!

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 14:29

suzanne_noyb schreef:
1. Dan is het dus ook niet belangrijk genoeg voor je
2. Waarom open je dat dit topic?
3. Waarom heb je dat niet weken eerder gedaan?

"Vanavond kan ik niet bellen, dan HEB (ben?) ik al iets", ".. Welke dag me het beste uit komt"

Ja, dit klinkt écht alsof je er serieus wat aan wil gaan doen, en er echt aan wil gaan werken.

You go girl!

kijk eens daar ben ik weer...

Gisteravond kon ik ook niet bellen, toen had ik al iets zoals eerder gemeld.
En met welke dag me het beste uitkomt bedoel op welke dag ik heb beste kan lessen en dat ik neit hoef te haasten en denk dat jij geen zin hebt om meteen om half 3 als je uit bent over een urrtje al op eht paard te zitten voor privéles?

Je moet ook tijd hebben en zoals maandag heb ik gewoon geen tijd kijk donderdagavond heb ik mooi de tijd of woensdag of dinsdag.

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 14:32

Meissieline schreef:
en.. heb je al gebeld?
Ik ga ervanuit dat er niks van terecht komt, want de vorige keer dat je die Tjeerd reed.. mocht niemand zeggen dat je les moest nemen en ook toen wilde je niet gaan lessen.

Hieruit maak ik dan alleen maar op dat je niet tegen kritiek kunt, en denkt dat je het zelf wel op kunt lossen met tips via Bokt. Tuurlijk kun je dan heel ver komen, maar als je les hebt van iemand dan kan diegene op dat moment zien wat jij fout doet en dat is wel heel iets anders dat wat jij nu denkt. Omdat jij nu denkt dat dat paard niet wil werken enzo. Maar doordat jij bijvoorbeeld een verkeerde houding van je handen hebt of iets anders reageert hij daar misschien wel op. En daar zul je alleen achter komen als je er tijd en geld in steekt. Dus ook in die lessen zal geld worden gestoken, dat heb je ervoor over.. of dat heb je niet..

Het zal blijken of je het ervoor over hebt..

ik heb het er wel voor over, ik ben daarnaast verplicht les te nemen, dus ik moet wel. Ik weet een helleboel dingen die ik fout doe aan mijn houding, dat heeft iedereen wel, niemand kan perfect zitten.

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:43

quote; Je moet ook tijd hebben en zoals maandag heb ik gewoon geen tijd kijk donderdagavond heb ik mooi de tijd of woensdag of dinsdag

Hallooooo je gaat je hier toch niet zitten verantwoorden welke dagen je wel of niet kunt Verward kom op zeg................. Clown

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:00

Ik ben het ermee eens dat TS sommige reacties totaal de wind in slaat, dat haar topics in ruzies uitlopen etc., maar sommigen gaan hier ook wel errrug ver in hun reacties.
Je kan er ook boven staan en zelf wel het goede voorbeeld blijven geven. Als ik TS was had ik niet eens meer gereageerd op sommigen hier. TS weet wat haar te doen staat en zegt dit te gaan regelen...nou dan zijn we hier klaar toch? Hoe TS ook doet of reageert, zij heeft hier aan niemand verantwoording af te leggen. Daarnaast maakt iedereen fouten, sommigen zijn errug hardleers, maar we zijn allemaal maar mens.

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 17:50

ESSIE70 schreef:
quote; Je moet ook tijd hebben en zoals maandag heb ik gewoon geen tijd kijk donderdagavond heb ik mooi de tijd of woensdag of dinsdag

Hallooooo je gaat je hier toch niet zitten verantwoorden welke dagen je wel of niet kunt Verward kom op zeg................. Clown

Niks kom op zeg. Als ik iets wilt verantwoorden, dan doe ik dat. Als ik graag wil zeggen welke dagen ik kan en niet kan dan doe ik dat, sommige hebben hier wat aan.
Laatst bijgewerkt door Suusje92 op 25-11-08 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 17:51

klomp schreef:
Ik ben het ermee eens dat TS sommige reacties totaal de wind in slaat, dat haar topics in ruzies uitlopen etc., maar sommigen gaan hier ook wel errrug ver in hun reacties.
Je kan er ook boven staan en zelf wel het goede voorbeeld blijven geven. Als ik TS was had ik niet eens meer gereageerd op sommigen hier. TS weet wat haar te doen staat en zegt dit te gaan regelen...nou dan zijn we hier klaar toch? Hoe TS ook doet of reageert, zij heeft hier aan niemand verantwoording af te leggen. Daarnaast maakt iedereen fouten, sommigen zijn errug hardleers, maar we zijn allemaal maar mens.

Kijk dat is een overtuigende reactie en jij hebt gelijk Lachen

vandiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:14

en toen ging de wekker!

suzanne_noyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:52

Citaat:
Ik weet een helleboel dingen die ik fout doe aan mijn houding, dat heeft iedereen wel, niemand kan perfect zitten.

Ehm.. als je weet wat je fout doet, weet je ook hoe 't wel moet, doe er dan wat aan?

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 20:07

suzanne_noyb schreef:
Citaat:
Ik weet een helleboel dingen die ik fout doe aan mijn houding, dat heeft iedereen wel, niemand kan perfect zitten.

Ehm.. als je weet wat je fout doet, weet je ook hoe 't wel moet, doe er dan wat aan?

Ik denk dat jij ook genoeg dingen aan jezelf hebt waarvan je denkt van heaj dat meot ik doen i.pv. Ik heb bijv. met aansporen dan trek ik me hak op, terwijl ik moet aandrukken met me kuit en me hak laag moet houden.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 09:32

suzanne_noyb schreef:
Citaat:

Ehm...sommige dingen weet je heel goed hoe het "plaatje" eruit moet zien, maar voor sommige dingen
heb je nou eenmaal hulp nodig van buitenaf?!?!
Ik zie ook hoe Anky rijd, maar dat wil niet zeggen dat ik dan ook direct weet hoe ik dat zelf voor elkaar kan krijgen.
Daar heb je dus les voor nodig! Pling

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 19:02

Waar zeg je altijd; Maar jij... Blabla. Zoals je reactie tegen Suzanne_Noyb; Ik denk dat jij ook genoeg dingen aan jezelf hebt waarvan je denkt van heaj dat meot ik doen i.pv..

Dit topic ging toch over jou?!

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 20:37

RCHLLKE schreef:
Waar zeg je altijd; Maar jij... Blabla. Zoals je reactie tegen Suzanne_Noyb; Ik denk dat jij ook genoeg dingen aan jezelf hebt waarvan je denkt van heaj dat meot ik doen i.pv..

Dit topic ging toch over jou?!

Dat zeg ik niet altijd, trouwens dat zeg ik nauwelijks. Als ik 1x een zin zge, hoeft het niet altijd te zijn. Maar ik dacht dat dat dit topic over hulp ging? En voor zover ik weet, valt er volgens mij niks meer te zeggen in dit topic, qua discussie's en reactie's op andere mensen hun woorden? Of heb ik het nu verkeerd begrepen?? Lachen