Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suleilitha schreef:Hinke, ik heb nog een vraag aan je, je stelt dat jij dit soort zaken niet op Bokt zou zetten, maar beleer/corrigeer jij dan ook paarden?
Just curious...
o0mariella0o schreef:hallo allemaal heeft iemand nog tips voor mij voor het inrijden van een jong paard (zadelmak is die al) alleen nog groen als gras
stuur maar een pb
suleilitha schreef:Hinke, jij geeft me meerdere hints dat ik zo fout bezig ben, dat ik dit verhaal post.
De eigenares heeft een tijd geleden erg veel goede adviezen gehad, van meerdere mensen, en alles in de wind geslagen. Omdat ze het zelf wel kon en wist. De praktijk heeft inmiddels uitgewezen wat daar van het resultaat is.
Dus Hinke, op de laatste vraag geef ik dan ook geen antwoord, helaas.
suleilitha schreef:Hinke, ik heb nog een vraag aan je, je stelt dat jij dit soort zaken niet op Bokt zou zetten, maar beleer/corrigeer jij dan ook paarden?
Just curious...
griebels schreef:Elk verhaal heeft 2 kanten en wij horen er maar 1...
Hinke schreef:Dat moet je niet op bokt vragenDan krijg je alleen tips als "zoek alsjeblieft instructie want dit gaat helemaal mis!!!"
![]()
maikeltje schreef:Zoals gezegd, haar kant van het verhaal weten we niet. Wellicht heeft zij een hele goede reden om te "schitteren door afwezigheid".
MarcoBorsato schreef:Hinke schreef:Dat moet je niet op bokt vragenDan krijg je alleen tips als "zoek alsjeblieft instructie want dit gaat helemaal mis!!!"
![]()
Hinke, we kunnen op dat filmpje van je ijslanderspringles allemaal zien wat een mooie stille hand je hebt en hoe stil je benen liggen. Je hebt gewoon ontzettend veel geluk met je haflingertje gehad, volgens mij is het een doodgoed beest, en was je met ieder ander paard, zelfs mijn Abel, gewoon verongelukt. En les nemen is nooit verkeerd.