Fijn dat je hafje bij jou wel de tijd krijgt
Fahyafemke: Britt doet het dus (weer) erg goed! Super zeg, dat je er ook zonder zadel op hebt gezeten.
xlisza: filmpje ziet er goed uit!
Hebben mensen hier misschien nog interesse in een wintec VZ zadel? 17", zo goed als nieuw. Helaas past het niet meer op mijn eigen paardje, en voor Daantje ligt er al een ander zadel wat binnenkort wordt aangepast.

(ook volgens een deskundige)

) Kroelen is in eens zijn favoriete bezigheid en hij kan uren genieten van stilstaan terwijl voorheen 10 seconden al te veel was! Hij begint nu ook mijn hand op te zoeken. Reageert steeds beter op been en mijn stuur lijkt eindelijk bevestigd! Hij begint ook echt te buigen om mijn benen en we doen vooral alles op zit. Ik heb hem alleen denk ik een beetje een raar truukje geleerd voorheen.. Ik dacht dat het handig was dat mijn noodstop benen naar voren (overdreven naar voren, voor het zadel uit) zou zijn. Met als gevolg dat als ik nu mijn benen naar voren doe om deze bijvoorbeeld even lekker uit te strekken staat meneer stil.. Maakt niet uit wat we op dat moment doen! Lijkt het jullie handig om dit zo te houden, of een andere noodstop te maken?
mevrouw had heel snel door dat ik m'n aandacht niet 100% bij haar had en besloot d'r eigen feestje te vieren
ik probeer de commando's altijd op stemhulpen en lichaamstaal te geven (gebruik ook geen longeerzweep), maar omdat ik met die arm niks kon doen leek ze het niet meer te snappen
) ZO neerzetten dat je niet de helft van de tijd buiten beeld staat, net zo moeilijk is

ze is nog zo slank haha ) maar nee gekheid voel wel behoorlijk beweging bij de flanken