Gefeliciteerd Sabm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mrt_ schreef:Nou we hebben de balkjes geprobeerd hoor. Hij liep braaf over de eerste twee balken heen, toen sprong ie met 4 benen de lucht en stond ie stil, verbaasd te kijken waar ie nou eigelijk weer over heen liepMaar na een paar keer ging ie er redelijk normaal over heen, zonder stil te vallen en zn benen bij elke balk een halve meter op te tillen
Van de week de oefening met de balken 20m uit elkaar eens proberen.
SabM schreef:Donderdagmiddag in alle rust op stal... aaien... en bewust aaien met hart en gedachten bij het aaien.
Rustig over hals en boeg en hoofd. Suus ging kauwen en likken en op een gegeven moment zelfs bij het van haar neus aaien snuffelen en pruttelenohhhh wat was dat lief!!
Ik had het gevoel dat we wat meer connectie hadden al merk ik wel aan haar energie dat ze toch niet volledig vertrouwt. Daar moeten we dus aan werken
Safiera schreef:Het vertrouwen krijgen betekent niet alleen vanaf de zachte kant met elkaar om kunnen gaan maar ook juist vanaf de respectkant naar elkaar toe.Klinkt goed zeg! Toen ik het bij Wallie probeerde vond hij het ook wel fijn geloof ik. Daarna met hoefjes doen wilde hij me krauwen![]()
Maar wat ik me afvraag: Hoe werk je aan zoiets als vertrouwen?