Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicky84 schreef:Hier vanochtend een heeerlijk ritje gemaakt, waren beide ontspannen. Heb zelfs wat vreemde routes gereden en madame was top. Ben zo gek op rop de terugweg schrok ze van een auto met een kliko erachter...dus gelijk nek erop en dribbelen...ik dacht nog wel ff van o jee! maar heb de lange weg naar huis gereden, en eigenlijk ging dat prima.
marleeentje schreef:Herkenbaar Debra! Ik draai ook mijn tenen teveel naar buiten om met mijn hak aan te drijven. Is iets wat er door de jaren heen ingeslopen is, maar verdomde lastig weer af te leren! In stap gaat het bij mij nu ook goed, in draf en galop redelijk. Als mijn paard goed actief voorwaarts en nageeflijk loopt, dan gaat het goed, want dan heb ik voldoende tijd om me op mijn eigen houding te focussen. Anders ben ik teveel met activiteit en de houding van mijn paard bezig en is mijn eigen houding en zit niet zoals het moet zijn. Dus ik oefen lekker met je mee!
lies1994 schreef:Ja ik heb een andere, haar eigen zadel. Maar die is weer eens in de maak alweer.
Ben wel lekker bezig geweest,gas er op en gaan met die banaan.maar toen we klaar waren stond ze er zo bij:
[ Afbeelding ]
Helemaal afgebeuld dat arme ding.