Nee hoor jaspert, zonder papier ben je net zo mooi, maar voor de hk heb je meer nodig idd.

Het bewijs, met dank aan mijn lieve stalgenoot.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar ik geen tijd om dagelijks die kant op te crossen, neem tenminste aan dat je niet vlakbij mij woont
ff geduld nog.
, dus ik ook)

dus nog maar een paar weekjes.. wat gaat de tijd ineens snel zeg 
en daarna gecheckt of ze het principe nog begreep van druk=nageven ....aangezien FahyaFemke met van die enge verhalen kwam
). Vanwege een beetje frissigheid heb ik d'r lekker laten draven en omdat ze het zo goed oppakte durfde ik het zelfs aan om meteen links- en rechtsom een galopje mee te pikken
Heb d'r vandaag ook kennis laten maken met de cap, na een minuutje snuffelen en een paar gespitste oren bleek hij al niet zo boeiend meer te zijn... toch zie ik het voor me dat als ik straks met cap op ga hangen, ze omkijkt en dan alsnog schrikt ofzo 
Zal vast aan mij liggen hoor, maar gaat het nou over hetzelfde paard of niet?
vond het zo jammer dat ik die babytijd net gemist had, maar nu gaan we die gewoon inhalen, haha
Paard heeft er niet naar omgekeken, zolang dat zwarte ding maar op mijn hoofd zit 

Die van mij was zelfs braaf met voor het eerst een zadeltje op
had ik niet verwacht.. Wel even een paar keer geprobeert of het zadel er ook vanaf kan maar daarna weer lekker relaxed
Zonder zadel liep hij de laatste paar keer eigk lekker onspannen met zijn neusje over de grond.

maar goed bij jou komen ze natuurlijk voor het zadelmak maken..
Ik ben eens benieuwd of ze het gaat onthouden tegen de volgende keer! Ondertussen mag ze ook wel weer wat meer voer krijgen, ze staat nog op dieetportie van tijdens de rustperiode
Dat zal ook wel weer wat schelen.
dus niemand die haar binnen zoveel weken weer thuis wilt
)