Oke leuk, ik zal m ff opladen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gaaf zeg! Wie zijn dat op het filmpje? Die paarden zien er goed gereden uit zeg
Ongelofelijk respect dat ze ook nog op elkaars paard stappen. Wordt er helemaal vrolijk van, wat een inspiratiebron!
)
Maar leuk als je meepost vind ik 
Safiera schreef:Welkom terug hoor![]()
Ik voel me alleen niet helemaal bevoegd je welkom te heten, dat is meer voor de cracks uit dit topicMaar leuk als je meepost vind ik
Lijkt mij ergens wel fijn, zo'n flegmatiek oud-manegepaard. Was die van mij maar wat rustiger! Ik heb ze liever moeilijk te motiveren, dan moeilijk rustig te krijgen
leuk dat je meedoet. "manegecoma"
, wilde alleen maar hard. Twintig jaar oud, en hoe ouder hoe gekker! Vind het nooit zo'n leuk gevoel dat je niks te vertellen hebt, maar ook wel leuk hoor dat enthousiasme. Soms word je er alleen een beetje moe van, je kunt geen seconde je aandacht verliezen of vroem gaat de motor weer aan.
, nog meer terugschakelen en m'n been _lang_ houden.
En die liep echt hemels! Dat drammerige van donderdag kon ik nu omzetten in energie die ze vóór me ging gebruiken, 'alles' lukte op bijna geen hulp.

Raakt mij misschien extra, je verhaal, omdat ik ook mijn rug gebroken heb gehad. (L1 t/m L5) Verhaal mag evt per pb.
Uiteindelijk kwamen er toch wat omdraaipogingen en heb ik nog wat bruikbare tips gekregen. Daarna kon ik het prima oplossen en ik heb heel fijn gereden.
Lesgeefmens vond Schimmes ook mooi in haar spieren zitten en duidelijk sterker geworden. Ze liet op het laatst ook heel fijn los en was door het longeren van gister lekker soepel. Ik was weer helemaal blij met mijn merrie. 
dat jullie er zo bewust mee bezig zijn en toch door willen zetten.
partywitch schreef:goh wat een verhalen zeg over de breuken in de ruggen brrrr.... vindt het wel heel knapdat jullie er zo bewust mee bezig zijn en toch door willen zetten.
) overwin ik mijn angsten wel. Ze is het waard. Ik weet dat het tussen mijn oren zit, en niet die van haar. 

dus kon ze onderweg ook niet zenuwachtig worden.