Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superwoman schreef:volgens mij loopt hij daar een behoorlijk tempo. Natuurlijk is snel niet hetzelfde als actief, maar ik verwacht niet dat hij de achterhand er nog verder onder kan brengen op dit moment.
Heb je geen les?
Je moet uitgaan van foto 2 en hem daarin wat ronder maken. Vanuit foto 2 is het veel moeilijker.
Ik weet niet of je bekend bent met voor en achter de loodlijn, maar dan zie je dat de neus op foto 2 iets voor de loodlijn is en bij foto 1 er achter. Probeer hem op de loodlijn te rijden op de wedstrijd.
Helenalena schreef:Ik vraag me juist af of ze in mijn handen hangt. Dit omdat als ik haar iets meer ruimte geef ze haar eigen ding werkt doen.
Ik ben haar gelukkig steeds meer voor met dat onvoorspelbare.. Net zoals ze mij aanvoelt, voel ik haar ook steeds beter.
met Een rukje neem m ik aan dat je bedoelt even mijn handen goed sluiten. Wil niet dat ze weer hard in de mond wordt.
xVeraah schreef:Hoihoi,
Ik rijd op een zeventien jarige merrie, arabier x nrps
Als ik haar aan de teugel wil laten lopen, doe ik dat altijd uit ontspanning. Dat ik dus heel licht contact heb.
En dan gaat ze met haar hoofd naar beneden, maar niet echt met een kromming ofzo.
Als ik dan zachte kneepjes wil geven, dan schiet haar hoofd gelijk weer omhoog. Hoe kan ik
haar dan toch rond laten lopen? Kan iemand mij ook dat van 'achter naar voren rijden' uitleggen?
Liefs,