Zelf vind ik dat haar achterhand er nog iets meer onder mag en dat ik meer lengte in de hals mag hebben. Dus ik moet haar meer ruimte geven van voren.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leetje1996 schreef:Ik vraag mij af wat jullie van dit plaatje vinden. We zijn de laatste tijd druk bezig geweest met reactie voor het been en veel tempowisselingen en figuren rijden. Veel voltes , gebroken lijnen etc. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden
Zelf vind ik dat haar achterhand er nog iets meer onder mag en dat ik meer lengte in de hals mag hebben. Dus ik moet haar meer ruimte geven van voren.
[ Afbeelding ]
Martine_R schreef:Mijn verzorgpaard wil ook niet meer ontspannen dan heel korte momentjes. Ik rij veel overgangen met hem. Hij is goed aan mijn been en actief. Ik hou continue contact met de teugel. Daarom snap ik niet dat hij inmiddels niet wat meer ontspant...?
Martine_R schreef:Ik geloof best dat ik nog heel veel moet leren. Maar (helaas?) ben ik de enige die het paard rij..
Kan ik dan beter buitenritjes gaan maken totdat hij wat ouder is, of longeren? Is het nu een hopeloze zaak?
Babootje schreef:Martine_R schreef:Ik geloof best dat ik nog heel veel moet leren. Maar (helaas?) ben ik de enige die het paard rij..
Kan ik dan beter buitenritjes gaan maken totdat hij wat ouder is, of longeren? Is het nu een hopeloze zaak?
Goede begeleiding (les) zoeken.
Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat het zadel niet goed ligt. Ligt zo te zien strak op de schoft en helt wat naar achteren. Daardoor kom je achterin het zadel te zitten en schieten je benen naar voren. Ik zou ook goed naar het zadel laten kijken.