Wat betreft de spierpijn door ontspannen dat klopt inderdaad.
Maar het voelde echt als spierpijn die ik heb als ik verkrampt m'n schouders heb opgetrokken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Of ik mss wilde komen
in stal. Ik kwam.... snuif en schraap met voorbeen.
Ik ben ook bijna jarig 

Hmmmm..... Haha!
was nog niet wederzijds maar dat is later gekomen

Wat een suffe actie ook van je zwager. Laat dan in ieder geval de sleutel achter... 
Ik kon opstijgen terwijl de teugels gewoon los over haar hals hingen (ze doet soms wat moeilijk met opstijgen, dus dat was heel fijn!), daarna aan een los teugeltje heel veel figuren gereden en geen enkele lange zijde gewoon rechtuit gedaan. Tempowisselingen in stap, overgangen gereden en ook het eerste stuk in draf aan een losse teugel gedaan en figuren gereden. Daarna wat meer opgepakt, maar de galop overgeslagen. Wát een fijn paard! Daarna zonder zadel en op een touwhalstertje terug naar de wei gereden. Dat doe ik met Jonas altijd, maar met Sæunn was dit voor het eerst. Ik vond het wat spannend, maar ze deed geen stap verkeerd! Pas toen we bijna bij de wei waren bedacht ze dat ze een open weiland in wilde en had ik aan mijn enkele halstertouwtje niet genoeg stuur, dus ben ik eraf gesprongen. Ze was zo braaf dat ik zelfs een drafje aandurfde, zo zonder stuur maar wel met een plukje manen vast. Gaan we vaker doen!

Ben je mooi klaar mee. Hele week die auto voor de ingang.
Jammer zeg dat ze zich dan zo druk maakt. Wel fijn dat je ze jou zo goed vertrouwt.
) maar de diepte viel mee, zo'n 2 a 3 mm. Dus in het totaal is het mes zo'n kleine 1,5 cm diep de staal in gegaan over een lengte van 7 cm.
Deze paar dagen maar lekker gebruiken om Janus extra te verwennen met aandacht, vind hij vast niet erg.
Nu moet ik zeggen dat paard ook wel heul groot is vergeleken met mij. Ik weet niet precies hoe hoog ze is. En gokken kan ik eigenlijk ook niet. Maar het zal ergens rond de 1.75 zitten. En laat ik zelf 1.65 ofzo zijn
Gelukkig blijft mevrouw braaf naast het krukje staan

Japeloup schreef:Welkom Liesje,
Jammer he dat je zo hebt leren rijden, maar gaaf toch dat je beseft dat het zo niet hoort. Zou zeggen klets lekker mee.