Je bent net begonnen, gewoon stapje voor stapje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicky84 schreef:Misschien als je er vaker op rijd dat het wend? Ik ben voorwaartse paarden ook niet gewend,ja in het verleden, en die ik nu rijd is zo flegmatiek als ik weet niet watik reed een tijd mn lespaard en die was ook voorwaarts, en dat wend op een gegeven moment wel. Maar toch heb ik liever die luie knol van mij
Nicky84 schreef:@Superliesje: Ik snap wel dat je niet kan wachten haha. Heerlijk toch op zo een manier een goede band op bouwen?
Hmm gister weer naar buiten maar dat ging iets minderWas er gewoon chagarijnig van.Ik dacht ik kap er helemaal mee.
Is dat normaal die ups en downs?
Mellis86 schreef:Ja die ups en downs, heel herkenbaar! Toevallig vertelde ik van het weekend nog tegen een stalgenootje. het lijkt wel angst in fases gaat. Eerst was ik voornamelijk bang tijdens het rijden, nu ik dat steeds meer onder controle krijg lijkt het opstappen ineens een obstakel te worden. Maar ik weet zeker dat dit één van de laatste fases is. Met name opstappen vind ik spannend als ik helemaal alleen ben. Maar als ik er eenmaal op zit vloeit de spanning steeds sneller weg en kunnen we lekker gaan rijden. Morgen heb ik wedstrijd, ook weer spannend!