setteke schreef:Jasmijn, waar zeg ik dat wie dan ook iets niet goed doet? Noem ik namen? Mag ik me dan niet ergens over verbazen? Doe jij dat dan nooit?
Het zal me echt verder worst wezen waar Emmelie haar onderbeen legt of hoe ze er verder op zit. Ze krijgt haar paarden super aan het lopen en ik heb haar werkelijk nog nooit ergens afgekraakt of erover zitten mierenn..ken. Niets als bewondering voor haar.
Het ging over hoe een correcte SB gereden wordt en nu trek je alles uit zijn verband. Jammer, want over hoe een oefening uitgevoerd zou moeten worden kan je discussiëren. En wat voor de een werkt, werkt voor de ander weer niet. Zeker omdat jij zelf ook wedstrijden rijdt, lijkt het me dat je daar over mee kan praten. Dat zou zinniger zijn, dan mij een veeg uit de pan te geven. Nergens voor nodig namelijk.
cherie78 schreef:Het maakt inderdaad heel veel uit, waar het binnenbeen geplaatst is van de ruiter.
Door het binnenbeen naar achter te leggen, is het geen schouderbinnenwaarts meer, maar achterhandbuitenwaarts.
Dit laatste wordt inderdaad hoog gepunt door het jurycorps en is voor de ruiter veel makkelijker te laten zien.
Dat is wel een beetje kort door de bocht. Als de SB goed wordt gereden, wat maakt het dan uit dat het binnenbeen iets naar achteren ligt?