Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

runningkawa schreef:Van een panty heb ik eens een hele "mooie" streep over het paard zijn tong zien lopen....
Die tong had dus duidelijk open gelegen
AUB ga toch niet zulke dingen doen als "oplossing"
Goede ls halen.... en anders maar balen..
Maar geen gesnoer en vastgezet....

Snoevie schreef:TS heeft uitgelegd dat bitloos geen optie is.
ook al ben ik het niet eens met de panty,maar als ze aangeeft niet bitloos te gaan,dan moet daar niet over doorgegaan worden
libralietje schreef:je stelt een vraag over panty's, het antwoord krijgje(negatief) en je doet het nog?Citaat:waarom zet je dan dit topic open?
En waarom stel je de vraag dan?
bedoel als je het toch al van plan was..
kijk is goed in het begin van deze topic het gaat over mijn paard die zijn tong over het bit gooit niet van het gebruiken van een panty dat is een andere topic die iemand anders heeft geopend het woord komt hier in voor ja en werd over doorgepraat.

[/quote]libralietje schreef:ja, maar jij vraagt dingen,. en als wij diervriendelijke oplossingen noemen is het nee, maar ene panty ja dat il ik wel proberenCitaat:beetje vaag..
ps; wil je gebruik gaan maken van komma's, punten, alinea's en goede quotes?
hjet word een beetje moeilijk lezen
je praat over jezelf denk ik dat is jouw mening enik heb een andere dus klaar..

ijspeert schreef:Heb je al eens een leren bitje geprobeerd
Dat wordt lekker zacht in de mond ,maar werkt wel scherp dus moet je een rustige hand hebben

ijspeert schreef:Een leren bitje wordt meestal zo zacht,dat ze er geen tong meer overkunnen doen.
maar je hebt altijd uitzonderingen lopen

Laura_Wodan schreef:Gewoon die mond helemaal dichtsnoeren met je spare riempje!
tutje ze is echt slim
libralietje schreef:cellien:
wat ik bedoel, is dat jij voor jezelf praat en niet als wij wie is wij dan?
jij snapt het niet helemaal jij vind jouwn tip goed ik wil er niks mee doen en met die van anderen wel, en dan ben ik ineens iemand die hier nergens naar luisterd jawel hoor alleen niet naar jouwn mening/tip of die van jullie
libralietje schreef:Snoevie schreef:oh maar ik geloof ook best dat het werkt hoor,het lijkt me alleen absoluut niet fijn voor je paard,een vastgesnoerde tong.
de mensen die een panty zo normaal vinden,rijden die er langere tijd mee?
voor zo ver ik heb gehoord rijden ze er maar een paar keer mee en geen lange tijd.
de tong wordt niet vastgesnoerd je maakt met de been van een panty een lang stuk dus geen verwarring maken met kleine pantykousjes, om de tong losjes heen en dan aan de onderkant van de kaak een strik dus de tong houd ruimte over en kan er alleen niet over het bit heen, het is ook voor het paard het beste een tong over het bit doet zeer bij een paard.

blensink schreef:Heb het hele topic gelezen en een kijkje in je profiel genomen.
Begrijp dat het niet om je eigen paard gaat, wat vind de eigenaar ervan dat je het probleem wilt oplossen met een panty.
Hopelijk heb je het nog niet geprobeert.
En zijn toch wel andere manieren lijkt mij, weet je zeker dat je alles geprobeert hebt, volgens mij moet er toch wel iets makkelijkers of diervriendelijker te verzinnen zijn.
Ik hoop voor het paard dat er een juiste oplossing gevonden word.
is mij scheet en haar rijd ik voor mijzelf om meer ervaring op te doen. je stopt nooit met leren he. nou hij vind dat ik haar harder aan moet pakken en ik zie daar geen oplossing in. libralietje schreef:ja dat klopt ik rij voor een man meerdere paarden een opfokstal/manege hengsten ect.
ik maak paarden zadelmak rij ze door of paarden voor de manege lessen. maar dit paardje is speciaal voor mijis mij scheet en haar rijd ik voor mijzelf om meer ervaring op te doen. je stopt nooit met leren he. nou hij vind dat ik haar harder aan moet pakken en ik zie daar geen oplossing in.

is mijn scheet de rest wel en daar heb ik ook niet echt een band mee zoals patty..
midgie schreef:Niemand wil je iets opdringen, heb ik nog nergens gelezen, maar je gaat steeds weer in de aanval als er iemand een tip geeft.
Maakt niet uit wie wat zegt , je wil alleen horen wat jij wil, zal de leeftijd wel zijn .