Tyrza schreef:Het doel van het dieper rijden is juist om de schoft hoger te krijgen en de ribben te liften. Daarmee heb je dan niet meer zo'n rare zwanenhals, maar juist meer een doorgetrokken boog vanuit het midden van de rug (die dus van achter door impuls bij elkaar wordt gereden en zo een "boog" ontstaat) en doorgaat naar de schoft, hals en nek.
Dus als ik het goed begrijp willen jullie een boog vanuit de achterhand over de rug waarbij de schoft het hoogste punt is en hij daarna weer naar beneden gaat?
) maar toch vind ik als ik ook kijk naar de andere foto's een vriendelijk gereden paard. Hij loopt echt nog niet optimaal, maar is gewoon netjes gereden. Daarom zijn jou foto's ook uitermate interessant! Een vriendelijk gereden paard, maar hij heeft niet zn hoogste punt bij de oren. In welke mate is dit toelaatbaar is dus zeer toepasselijk bij jou foto's
- duurt nogal wat jaar voordat mn studie af is magoed
- 

En ik denk dat Anky eerder zover gekomen is doordat haar paarden gewoon ongeloofelijk goed aan de hulpen staan, ipv haar trainingsmethode...Daar verkijken nogal wat mensen zich ook op denk k zo.