melis x kimberly x jazz x garant
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

viefdepief schreef:Volgens mij worden pony's vaak nog meer verprutst bij het rijden na het inrijden dan bij het inrijden zelf...
Citaat:Manegeruiters is vaak een ander verhaal.. ik heb nooit op een "echte" manege gereden.. de ponies bij Stal Albers waren wel mak genoeg om kinderen op te leren rijden, maar ze haalden ook graag een geintje met je uit! Ze reageerden in ieder geval nooit zo goed als je sommige manege paarden ziet doen op degene die lest geeft! Ik denk dat als je manegeruiters van elf hun gang laat gaan zonder goede begeleiding het niet goed komt.. begeleiding is gewoon heel belangrijk! En het goed doorrijden van een jong paard is vaak de sleutel tot succes! Zomaar wat aankloten omdat je niet weet waar je mee bezig bent of wat je wilt heeft dan geen zin....
Haha.
Joki schreef:je fundering laat je toch ook niet door je buren leggen?
Neej jammer genoeg nie
Jiviejik schreef:Ik ben er niet zo voor dat kinderen paarden inrijden!
Ik vind dat dat sirieus en goed gedaan moet worden! Door mensen die daar veel verstand van hebben!
peetje82 schreef:Er zullen best "kinderen"zijn die dat heel netjes en goed kunnen, MAAR...........
Stel ik laat mn paard zadelmak maken door iemand die zo jong is en er gebeurd iets mee?!
Ik zou het mn eigen nooit vergeven!
En als je een beetje pech hebt, krijg je de ouders nog es over je heen, en een beetje meer pech....nog een flinke som geld te betalen!
Ik zou het persoonlijk niet doen!
( en niet omdat die meiden dat niet zouden kunnen)