Er zijn ruiters die met een Fjord Z rijden, zie je dan wel halslengte ?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Er zijn ruiters die met een Fjord Z rijden, zie je dan wel halslengte ?

Tact schreef:Van Raphael SOTO kan je zeggen wat je wilt, hij is Charismatisch en heeft het publiek altijd op zijn hand. Tijdens een kür speelt hij met paard en publiek. Je kan hem in Jerez zien rijden. Die foto's laten geen warmbloedpaard zienEr zijn ruiters die met een Fjord Z rijden, zie je dan wel halslengte ?
zijn. Zep schreef:O, dus nu maakt het niet meer uit wat er getoond wordt zolang je het publiek maar op je hand hebt? Hmmmm.... volgens mij komt Anky dan een heel eind hoor
:D:D:D:D
Lusitana schreef:Als jij me dat diepe voor kan doen zonder teugels, en zo een paar rondjes kunt rijden, ben ik overtuigd.
. Anoukie schreef:Ik vraag me nog steeds af waarom LDR zichzelf altijd moet verdedigen,... In dit geval alleen omdat iemand een site heeft gestart met allerlei zaken erop die belastend zijn voor het LDR systeem? Heeft er ook maar iemand onderzocht hoe waarheidsgetrouw die zaken zijn?
Ik ben erg benieuwd naar de discussie, maar meng me er nu even nog niet in.
runningkawa schreef:Lustiana
Ik ken ook wel paarden die nooit niks meegemaakt hebben, vers van het land die zich er achter willen kroppen.
Daar hoeven ze echt niet verpest voor te zijn.
Uiteraard zaak omdat eruit te krijgen, maar zoiets heeft totaal niets met LDR te maken.
Lusitana schreef:Ik zie het zo:Het is net als roken en niet roken. Rokers vinden altijd wel een excuus om het te rechtvaardigen. Maar het blijft slecht voor je.
. Tact schreef:Van Raphael SOTO kan je zeggen wat je wilt, hij is Charismatisch en heeft het publiek altijd op zijn hand. Tijdens een kür speelt hij met paard en publiek. Je kan hem in Jerez zien rijden. Die foto's laten geen warmbloedpaard zienEr zijn ruiters die met een Fjord Z rijden, zie je dan wel halslengte ?