Ruchet schreef:dit is wel een heleboel beetjes veel onzin hoor gijsenkim.
Vind je? en waarom?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Apple schreef:Ranouk en Kafue: Salinero is geen KWPN dus dat gaat niet op. Anders zou Anky idd rijden met een 5 jarig paard op topniveau.
Salinero is vrij jong voor OS begrippen, ik geloof dat hij een jaar of tien of 11 is.
Apple schreef:Maar hij zegt ook dat hij het een geweldig goed hulpmiddel vind en dat hij het ook gebruikt bij ruiters die nog op zoek zijn naar een goede zit (zodat ze zich vooral op het rijden en zitten kunnen concentreren omdat het paard wel goed loopt door de slofteugel).
Dat soort opmerkingen vind ik zelf toch vrij gevaarlijk.
QQQQ schreef:Maar dan zouden ze, mits GOED tot dat niveau getraint, toch onder normale omstandigheden geen slof nodig mogen hebben.
gijsenkim schreef:Voor ruiters die nog op zoek zijn naar hun zit zou ik zelf een bijzet eraan zetten............... ALS ik uberhaupt een lesklant een hulpteugel aan zou bevelen........... dat is tot op heden niet gebeurd
Aimee schreef:Ik ga ervan uit dat de gemiddelde lezer niet verder kijkt dan z'n neus lang is en vooral leest wat ie wíl lezen. En dan baart dit artikel mij dus zorgen!
shadow0 schreef:Anya: dat is inderdaad wel een discutabel punt. Ik denk ook niet dat het een goeie oplossing is, maar Heather Moffett (van Centered Riding) zegt iets soortgelijks (maar dan met pelham).
gijsenkim schreef:effe oftoppic, maar ik zag van de week de video van haamstra.......
en hij houdt van korte lussen om je handen........ en ik heb hem nergens met handschoenen zien longeren......
Over een aantal essentieele punten gesproken
gijsenkim schreef:Gek he, ik kijk eerst de kat uit de boom met![]()
![]()
Zit voor een groot gedeelte tussen mijn oren........ wat zeg ik groot gedeelte, helemaal
![]()
![]()
gijsenkim schreef:Gek he, ik kijk eerst de kat uit de boom met![]()
![]()
Zit voor een groot gedeelte tussen mijn oren........ wat zeg ik groot gedeelte, helemaal
![]()
![]()