want dat is waar dit topic over gaat aan de teugel of in de krul
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
-> lees 'Superpaard in vrolijke bui' bij VvdD)!!!!!!!! Lielle schreef:wat denk je nou, dat iedereen nu gaat opbiechten dat hij zijn paard aan de teugel trekt ipv rijdt? Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa hoor je toch vooral in de kerk![]()
Ik probeer ,mijn paard van achter naar voren nageeflijk te rijden en als hij daarbij achter die heilige loodlijn komt, maar wel smakelijk in de mond en los door het lijf is kan ik daar prima mee werken in een training.
.
. Ik werk af en toe ook nog terug of teveel met mn binnenhand, maar hee, daar heb ik immers les voor omdat af te leren
.
Lacuna schreef:dat was ik. komt erop neer dat een dergelijke kreet zonder onderbouwing niets zegt. vandaar de terechte vraag van lielle hier.En verder werd er ook nog een opmerking gemaakt over "complimentjes vissen" en die vond ik eigenlijk zeer onterecht. Weet niet meer wie m maakte, maar op mij kwam het wel over alsof ik naar complimentjes aan het vissen was.
SuperPepeijn schreef:ik hoopte op een iets uitgebreider antwoord. het is ook jammer dat we van lusitana niks meer horen.

Citaat:onsubtiel aan de teugels te gaan rukken

)