Jippie schreef:De meeste mensen die reageren zijn toch wat serieuzer bezig, daarom kunnen ze ook inhoudelijk ingaan op de materie. Door dit weer zo hard te stellen neem je de Bokkers die hier reageren niet serieus. Die attitude bespeur ik in veel A8 topics en dat levert ook steeds weer die ergernis en irritatie op. Je moet mensen in hun waarden kunnen laten Ylva, anders luisteren ze niet meer naar wat je wilt verkondigen en wordt je bij voorbaat al verguist, en dat heb je in dit geval dan puur aan jezelf te wijten. Dat zou toch jammer zijn.....
Ik had de indruk dat het nu juist de methode van A8 is die niet serieus wordt genomen en het reguliere rijden waar zoveel waarde aan wordt gehecht. Verder verwacht ik juist van mensen die serieus bezig zijn dat ze zich ook serieus in de materie willen verdiepen wat in dit geval niet gaat vanachter de computer. En ja, ik weet dat bijna iedereen bereidt is tot en interesse heeft in een clinic.
Het is niet mijn bedoeling de waarde van de mensen onderuit te halen, ik vind het jammer dat dit wel als zodanig wordt ervaren.
Ik persoonlijk vind jou verwoording wat denigrerend jegens mij, maar ik voel me niet aangesproken omdat ik er bij jou als bokker vanuit ga dat het positief is bedoelt. Misschien is het probleem in veel A8 topics niet zozeer dat anderen niet gerespecteerd worden, maar eerder dat anderen onterecht het idee hebben dat dat zo is.
Mocht ik iemand beledigt hebben of het idee hebben gegeven dat ik zijn of haar mening niet op waarde schat of serieus neem, bij deze mijn excuses.