Fijn dat het zo lekker gaat!Zo herkenbaar... thuis op de bank kan ik echt zitten plannen hoe ik het ga doen en hoe koel ik zal zijn bij het rijden, maar als mijn paard dan zo'n bui heeft dat hij overal en nergens op reageert met zijn hoofd in de lucht....
Gisteren is hij gewogen en gemeten, 1.61 m en 139,5 kilo schoon aan de haak
Daarvoor heb ik hem gelongeerd, omdat hij verschrikkelijk fris was. Hij ging als een bokkende maloot door de bak, ik heb wel gelachen om hem - zo had ik hem nog nooit gezien
Daarna was hij weer nromaal hoor en liep hij netjes zijn rondjes. Vandaag maar eens kijken hoe hij is en dan eerst longeren en daarna rijden (vind dat dan weer een beetje eng doordat hij gisteren zo was).
Vervolgens heerlijk over het strand en in de duinen gereden, even lekker uitgewaaid. Amigo was lekker druk, hij had er echt zin in, dus ik had mijn handen vol. Maar wel heerlijk gereden. Dus weer een stap vooruit
Vandaag eerst even gelongeerd en daarna ben ik er op gegaan met een beetje knikkende knieën. Er reden nog twee pony's in de binnenbak, maar ik voelde me zo koelbloedig dat ik eigenlijk best heel lekker gereden heb
)
. Ik denk altijd: "stel dat hij weigert, mag ik niet vallen". Ik ga dan véél te veel tegenhouden, waardoor er ook wel eens een weigering komt.